کد خبر : 49780 | 05 مرداد 1390 ساعت 16:06 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

زرینچه: استقلال كهكشانی نیست

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اکثر تیم‌ها مانند استقلال یارگیری کرده‌اند و این تیم کهکشانی نیست.

زرینچه: استقلال كهكشانی نیست

 جواد زرينچه در خصوص انتشار خبري مبني بر مذاکره با مسئولان باشگاه نساجي قائمشهر عنوان کرد: تاکنون هيچ صحبتي با آنها انجام نداده‌ام.

 وي درباره اينکه در فصل آينده در چه تيمي خواهد بود، خاطرنشان کرد: بايد پيشنهاد داشته باشم و بيايند دنبالم. توکلم به خداوند است و هر چه او بخواهد اتفاق مي‌افتد.

 زرينچه درباره اينکه گفته مي‌شود از قلعه‌نويي دلخور است و با توجه اين موضوع در صورتي‌ که پيشنهادي باشگاه نساجي بيايد، قبول خواهد کرد يا نه، تصريح کرد: هيچ مشکلي با اميرخان ندارم. حدوديک ماه پيش با او فوتبال بازي کردم و هم‌اکنون نيز هيچ دلخوري و مشکلي وجود ندارد. اين مسائل بيرون مطرح مي‌شود.

 بازيکن سابق استقلال در مورد شرايط اين تيم گفت: فوتبال ايران با همه جاي دنيا فرق مي‌کند و مسائل حاشيه‌اي زيادي دارد. استقلال و پرسپوليس نسبت به ساير تيم‌ها حاشيه بيشتري دارند و اگر بتوانند تمرکز خود را در فوتبال حفظ کنند مي‌توانيم شاهد موفقيت آنها باشيم.

 زرينچه با اشاره به حضور هنکه يادآور شد: مسئولان استقلال بايد از اين مربي آلماني به صورت کامل استفاده کنند و تيم در اختيار وي باشد و در اين صورت مي‌توانند حرفي براي گفتن داشته باشند. استقلال در بازي‌هاي دوستانه متزلزل نشان داده و بايد نفرات دوم هم در حد نفرات اول باشند. اگر فقط بخواهيم در حد يازده، دوازده نفر تيم را ببنديم، مطمئن باشيد با مشکل روبه‌رو خواهيم شد.

 بازيکن سابق استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود استقلال کهکشاني است،گفت: اکثر تيم‌ها مانند استقلال يارگيري کرده‌اند. تراکتورسازي، پرسپوليس، سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن که از نظر مالي شرايط بهتري دارند توانستند بازيکنان خوبي جذب کنند.

 زرينچه استقلال، پرسپوليس، سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن و تراکتورسازي را از جمله مدعيان قهرماني در ليگ يازدهم دانست.

 

دیدگاه‌ها