کد خبر : 46016 | 20 خرداد 1390 ساعت 16:32 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل اتكای گلستان اظهارات فرد منتسب به قائم‌مقام باشگاه را تكذیب كرد

مدیرعامل باشگاه اتکای گلستان اظهارات فردی که خود را قائم مقام باشگاه معرفی کرده بود، تکذیب کرد.

مدیرعامل اتكای گلستان اظهارات فرد منتسب به قائم‌مقام باشگاه را تكذیب كرد

   به گزارش خبرگزاري فارس، فردي به نام مرتضي تبريزي روز چهارشنبه در تماس با خبرگزاري فارس خود را قائم مقام باشگاه اتکاي گلستان معرفي کرد و گفت جواد زرينچه سرمربي اين تيم شده است.
در پي درج اين خبر روي خروجي خبرگزاري فارس سيد مجتبي موسوي مديرعامل باشگاه اتکاي گلستان در نمابري تکذيبه اين خبر را براي خبرگزاري فارس ارسال کرد. متن تکذيبيه به شرح زير است:
" احتراما در خصوص درج خبري در سايت آن خبرگزاري در روز چهارشنبه مورخ 18/3/90 مبني بر "زرينچه سرمربي اتکا شد " از قول آقاي مرتضي تبريزي که خود را قائم مقام باشگاه اتکا گلستان معرفي کرده است با کمال احترام به آقاي زرينچه بازيکن پيشين تيم ملي و سرمربي فهيم حال حاضر فوتبال کشور اينجانب به عنوان مدير عامل باشگاه به نمايندگي از هيات مديره محترم اخبار مربوط را تکذيب مي نمايم و همچنين حق خود مي دانيم تا موضوع از طريق بخش حقوقي باشگاه پيگيري و منبع اطلاعاتي آن به مردم شريف استات گلستان معرفي گردد. "

به گزارش خبرگزاري فارس، پيرو اين تکذيبيه خبرنگار ورزشي فارس در تماس با مرتضي تبريزي که خود را قائم مقام باشگاه معرفي کرده بود خواستار توضيح در مورد اين اتفاق شد که وي گفت: موافقت شفاهي از استاندار و تربيت بدني استان گلستان را براي در اختيار گرفتن تيم اتکا و مذاکره با زرينچه را گرفتيم. قرار است تا روز دوشنبه در صورت پرداخت بدهي اين باشگاه توسط مديريت قبلي تغيير مديريتي در باشگاه رخ دهد.

در پي اين صحبت ها خبرنگار فارس با پاشا مدير کل تربيت بدني استان گلستان در خصوص اين مسئله صحبت کرد که که وي گفت: حدود دو ماه قبل قرار بود براي تيم اتکاي گلستان اسپانسري گرفته شود که اين موضوع منتفي شد و ديگر ما بحثي براي تغيير مديريت و ... نداشتيم. بنابراين صحبت هاي موسوي مبني بر تکذيب خبر مربيگري زرينچه کاملا درست است.

 

دیدگاه‌ها