کد خبر : 1589854 | 18 بهمن 1397 ساعت 09:08 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای کاردیف و نانت برای قسط اول قرارداد سالا

درحالیکه پیکر امیلیانو سالا، فوتبالیست درگذشته کاردیف‌سیتی در سانحه هواپیما، هنوز پیدا نشده، مشاجره دو باشگاه نانت و کاردیف بر سر مسائل مالی انتقال او ممکن است به دادگاه کشیده شود.

دعوای کاردیف و نانت برای قسط اول قرارداد سالا

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه کاردیف سیتی اعلام کرد از دریافت تقاضای باشگاه فرانسوی نانت برای واریز مبلغ قرارداد انتقال امیلیانو سالا، بازیکن درگذشته این تیم، شوکه شده است. بازیکنی که هواپیمای حامل او بر فراز کانال مانش ناپدید شد و اخیرا لاشه هواپیما پیدا شد تا همه امیدها به زنده ماندن امیلیانو سالا نقش بر آب شود. البته جستجوها برای پیدا کردن پیکر سالا همچنان ادامه دارد.

 

بر اساس گزارش رسانه‌ها، باشگاه کاردیف روز سه‌شنبه نامه‌ای از طرف باشگاه نانت فرانسه دریافت می‌کند که طی آن باشگاه فرانسوی، کاردیف را به شکایت قانونی تهدید کرده و می‌خواهد اولین قسط قرارداد فروش سالا ظرف 10 روز به حسابش واریز شود.

 

1379007

 

مدیران کاردیف می‌گویند با اینکه می‌دانند قسط اول قرارداد 15 میلیون پوندی امیلیانو سالا باید تا حالا به باشگاه فرانسوی پرداخت می‌شده، ولی با توجه به شرایط فعلی و مسائل ناراحت کننده‌ی ناشی از درگذشت این فوتبالیست و شوکی که به جامعه فوتبال وارد کرده است، از این اقدام باشگاه نانت بسیار ناراحت و شوکه شده‌اند.

 

لاشه هواپیمای حامل امیلیانو سالا روز یکشنبه پیدا شد ولی مقامات مسئول سوانح هوایی هنوز اطلاعات بیشتری درباره ماجرا اعلام نکرده‌اند.

 

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، باشگاه نانت بار اول روز پنج‌شنبه هفته گذشته با ارسال یک ایمیل برای باشگاه کاردیف، نارضایتی خود را از عدم پرداخت سه قسط اول قرارداد سالا اعلام می‌کند ولی با پرداخت نشدن این مبالغ، روز سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای جدی‌تر و رسمی‌تر، باشگاه ولزی را به شکایت و اقدام قانونی تهدید می‌‌کند.

 

دیدگاه‌ها