کد خبر : 43004 | 10 اردیبهشت 1390 ساعت 14:12 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز:مقابل شیرین‌فراز برنامه‌ خاصی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پیش از دیدار تیمش مقابل شیرین فراز کرمانشاه در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و سعی کردیم با انجام یک بازی تدارکاتی به برنامه‌های تاکتیکی مدنظرمان برسیم.

 داريوش يزدي در خوزستان اظهار کرد: اميدوارم مقابل حريف بازي جذاب و تماشاگرپسندي به نمايش بگذاريم و با دست پر از ميدان خارج شويم.

 وي بيان‌کرد: سعي مي‌کنيم در دور روز باقي‌مانده تا مسابقه، تمرينات‌مان را با جديت بيشتري ادامه دهيم تا با آمادگي هر چه تمام‌تر به ديدار حريف برويم.

 سرمربي تيم استقلال اهواز عنوان‌کرد: در بازي رفت موفق شديم حريف را در زمين خودش شکست دهيم، ولي اکنون شرايط آن بسيار متفاوت‌تر شده است و به نوعي بهتر بازي مي‌کند. از طرفي شرايط ما هم با آن موقع فرق مي‌کند.

 وي افزود: باتوجه به اين‌که به هر سه امتياز بازي نياز شديدي داريم، برنامه‌ خاصي براي اين ديدار تدارک ديده‌ايم. مطمئن باشيد حتي اگر تيم مقابل‌مان در صدر جدول هم قرار داشت قطعا برنامه ما پيروزي در اين ديدار بود تا دل هواداران را شاد کنيم و تيم را در ليگ يک نگه داريم.

 يزدي درمورد راي کميته انضباطي مبني بر انجام اين ديدار بدون تماشاگر گفت: تا اين ساعت هنوز راي اين کميته پابرجاست و بازي‌مان بدون تماشاگر انجام مي‌شود. مسوولان استان تمام تلاش خود را مي‌کنند تا تماشاگران خونگرم اهوازي از اين بازي ديدن کنند. بازي‌کردن بدون حضور تماشاگران کار بسيار سختي است، ولي بايد خودمان را با اين شرايط وفق دهيم.

 وي افزود: به نظرم حق خوزستان اين نيست که يکي از پرطرفدارترين تيم‌هايش در حساس‌ترين ديداري که در پيش دارد از حضور تماشاگر بي‌بهره باشد. ما نياز به هر سه امتياز بازي داريم پس نياز است که اين راي بازنگري شود.

 سرمربي تيم استقلال اهواز ادامه‌داد: از هم مسوولان باشگاه که تمام شرايط را براي بهتر کار کردنم مهيا کردند تشکر مي‌کنم و اميدوارم که بتوانم با نگه داشتن تيم استقلال در ليگ، پاسخ‌گوي آن‌ها باشم.

  ديدار تيم‌هاي استقلال اهواز و شيرين فراز کرمانشاه در رقابت‌هاي ليگ دسته يک کشور روز دوشنبه (دوازدهم ارديبهشت‌ماه) در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي‌شود.

 
 

دیدگاه‌ها