کد خبر : 1615144 | 11 خرداد 1398 ساعت 20:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تا سه نشه بازی نشه!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد فینال حساس امشب تیمش مقابل تاتنهام صحبت کرد.

کلوپ: تا سه نشه بازی نشه!


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از زمان ورود کلوپ یک بار در سال 2016 در فینال لیگ اروپا برابر سویا و یک بار نیز در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید مغلوب شده و با توجه به سابقه نه چندان درخشان سرمربی آلمانی در فینال ها و واگذاری 6 فینال از 7 فینال دوران مربیگری، بسیاری نگرانند این اتفاق امشب هم دوباره تکرار شود، اما کلوپ ابراز امیدواری کرد سومین حضور وی در فینال لیگ قهرمانان توام با پیروزی باشد.

 

1407824

 

سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها در مصاحبه با سایت یوفا گفت: "در آلمان ضرب المثلی وجود دارد که می گوید بهترین اتفاقات سومین بار رقم می خورد (تا سه نشه بازی نشه)، من زمانی که سرمربی ماینس هم بودم دو بار ابتدایی نتوانستم تیم خود را راهی بوندسلیگا کنم اما در سومین تلاش این اتفاق رقم خورد و من امیدوارم همین روند در سومین حضور من در فینال لیگ قهرمانان هم رقم بخورد.

 

همچنین به نظر من دو تیم لیورپول و تاتنهام به خوبی در مورد یکدیگر شناخت کافی دارند. همچنین نباید فراموش کرد ورای این مسائل، دیدار امشب یک بازی فینال است و در چنین شرایط شما باید تیم خود را تجزیه و تحلیل  کرده و خود را برای شناخت نقاط قوت و ضعف حریف آماده کنید و همین باعث می شود هیچ تفاوتی بین فینال های بزرگ وجود نداشته باشد."

دیدگاه‌ها