کد خبر : 1615947 | 16 خرداد 1398 ساعت 03:58 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه سرمربی هلند در مورد تیم بعدی دی لیخت

رونالد کومان، سرمربی موفق تیم ملی هلند، در مورد تیم احتمالی بعدی ماتیاس دی لیخت صحبت کرد.

توصیه سرمربی هلند در مورد تیم بعدی دی لیخت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار و شایعات در مورد آینده ماتیاس دی لیخت روز به روز در حال افزایش است و تیم های بزرگی چون بارسلونا، سیتی و یوونتوس خواهان جذب این مدافع جوان هلندی هستند، حالا کومان مدعی شد به دی لیخت توصیه کرده راهی تیمی شود که شانس زیاد بازی کردن در ترکیب آن را دارد.

 

1407355

 

رونالد کومان گفت: "من یک هفته پیش درباره آینده با ماتیاس دی لیخت صحبت کردم اما آنچه بین ما گذشت یک راز است. آنچه که من به همه بازیکنان جوان در مورد انتخاب تیم بعدی می گویم این است که مهمترین موضوع برای شما بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب هر چه بیشتر است و اینگونه فوتبال شما پیشرفت خواهد کرد.

 

خود ماتیاس دی لیخت، خانواده اش، مدیر برنامه وی و افرادی که در اطراف بازیکن هستند، به دی لیخت برای گرفتن بهترین تصمیم کمک خواهند کرد. کیفیت فوق العاده دی لیخت به حدی است که اگرچه او تنها 19 سال دارد، اما گاهی اوقات به نظر می رسد که دی لیخت یک بازیکن 25 ساله است.

 

عملکرد وی در آژاکس در لیگ قهرمانان و در بالاترین سطح رقابت ها در برابر باشگاه های بزرگ بسیار خوب بود. این موضوع باعث پیشرفت بازیکنان جوان می شود و دی لیخت یک بازیکن حرفه ای، باکیفیت و واقعا باهوش است."

دیدگاه‌ها