کد خبر : 1615361 | 12 خرداد 1398 ساعت 18:26 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

وعده شیرین سادیو مانه به هواداران لیورپول

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، وعده قهرمانی های بیشتر در آینده با لباس این تیم را داد.

وعده شیرین سادیو مانه به هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود 4 سال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول، این تیم بالاخره دیشب و با برتری مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان موفق شد به اولین عنوان قهرمانی خود دست پیدا کند. سادیو مانه که در فصل جاری یکی از بازیکنان فوق العاده موثر مرسی سایدی ها در رسیدن به این مهم بود، به تمجید از عملکرد لیورپول پرداخته و همچنین آلیسون بکر را بهترین سنگربان جهان توصیف کرد.

 

1410346

 

سادیو مانه گفت: "در آینده چیزهای بیشتری از ما خواهید دید، ما همه کار برای به دست آوردن جام های بیشتر در لباس لیورپول انجام خواهیم داد. ما به عملکرد خود خیلی افتخار می کنیم و بسیار خوشحالیم که این عنوان را به دست آوریم زیرا رویای ما به حقیقت منجر شد، من نمی توانستم عملکردی بهتر از این ارائه دهم."

 

سادیو مانه همچنین در مورد نقش مهم آلیسون بکر در قهرمانی لیورپول در فصل جاری گفت: "من نمی توانم کیفیت فوق العاده آلیسون در این فصل لیگ قهرمانان در لباس لیورپول را توصیف کنم و من بارها دیدم که او توانست ما را نجات دهد.

 

ما از حضور دروازه بانی مانند آلیسون در ترکیب لیورپول بسیار خوشحالیم و حضور او باعث بهبود کیفیت ما شده است، به نظر من آلیسون بهترین سنگربان دنیاست."

دیدگاه‌ها