کد خبر : 1615085 | 11 خرداد 1398 ساعت 14:44 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوان ده راموس:

لیورپول شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ نیست

هرچند بسیاری معتقدند که لیورپول امشب فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد ولی سرمربی سابق رئال و تاتنهام چنین عقیده ای ندارد.

لیورپول شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مادرید، فینال لیگ قهرمانان بین لیورپول و تاتنهام برگزار خواهد شد. لیورپول تیمی بسیار باتجربه تر در فینال ها نسبت به تاتنهام محسوب می شود و پیش از این 5 بار فاتح لیگ قهرمانان شده اما تاتنهام اولین فینال خود را تجربه می کند. به همین دلیل شانس قهرمانی لیورپول را بیشتر می دانند.

 

 

1409769

 

 

خوان ده راموس در این رابطه به مارکا گفت:« ابدا چنین عقیده ای ندارم. شانس قهرمانی 50-50 است و نه بیشتر. در لیگ برتر، دو تیم نبرد برابری داشتند و از لحاظ کیفیت بازیکنان نیز بسیار شبیه به هم هستند. خیلی ها می گویند که لیورپول 80 درصد قهرمان می شود اما من اینطور تصور نمی کنم. نه اینکه چون سابقه مربیگری تاتنهام را دارم چنین عقیده ای داشته باشم. از نظر من، نبرد برابری را شاهد خواهیم بود. بسیار نزدیک تر از فینال لیگ اروپا بین چلسی و آرسنال.»

 

 

1409607

 

 

بازی کردن هری کین برای تاتنهام در هاله ای از ابهام قرار دارد. خوان ده راموس اما معتقد است که پوچتینو باید روی کاپیتان خود ریسک کند:« این آخرین بازی فصل است و پس از آن، دو ماه تعطیلات خواهیم داشت. من باشم به هری کین حتی اگر مصدومیت مختصر داشته باشد، بازی می دهم. حضور حتی یک نیمه ای او می تواند موثر باشد و اگر مصدومیتش تشدید شود، زمان کافی برای بهبودی خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها