کد خبر : 1619264 | 01 تیر 1398 ساعت 14:49 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران به مربی ایرانی فرصت نمی دهند

درخشان: پرسپولیس باید به سرعت مربی خارجی بیاورد

پرسپولیس در روزهایی که برانکوایوانکوویچ به الاهلی عربستان پیوست، هنوز نتوانسته جانشین او را پیدا کند هرچند به نظر می رسد گزینه اصلی آن ها یحیی گل محمدی باشد.

درخشان: پرسپولیس باید به سرعت مربی خارجی بیاورد

به گزارش" ورزش سه" یحیی گل محمدی به عنوان گزینه اصلی هیات مدیره پرسپولیس معرفی شده اما او با پدیده شهرخودرو قرارداد دارد و هنوز نتوانسته مجوز جدایی اش را بگیرد. حمیددرخشان سرمربی و کاپیتان پرسپولیس در سال های قبل در این رابطه نظر دیگری دارد. او معتقد است که پرسپولیس باید حتما مربی خارجی بیاورد. شماره 9 استثنایی فوتبال ایران در دهه های شصت و هفتاد درباره آینده نیمکت پرسپولیس و یحیی گل محمدی گفت:« من برایم واقعا فرقی نمی کند چه کسی مربی پرسپولیس شود. یحیی گل محمدی هم اگر بشود خیلی خوب است اما آنچه مهم است اینکه تماشاگران به مربیان داخلی فرصت نمی دهند و خیلی سخت آن ها را می پذیرند.» او افزود:« من فکر می کنم خدای نکرده نکند یک بار دیگر مهره هایمان را بسوزانیم. اما اگر مربی خارجی بیاید هواداران فرصت کافی را خواهند داد.»


 درخشان که در دو مقطع هدایت پرسپولیس را به عهده داشته و در دهه هفتاد سرمربی یکی از بهترین تیم های تاریخ پرسپولیس بوده است گفت:« من خودم طعم این اتفاق را چشیده ام. در دومین  دوره ای که مربی پرسپولیس بودم هفت هشت مصدوم داشتیم و شرایط تیم خوب نبود اما تماشاچیان هرگز حاضر نشدند به من فرصت بدهند با اینکه در رقابت های آسیایی نتایج خوبی گرفته بودیم. به نظر من باشگاه باید نگاهش به جذب مربی خارجی باشد تا تماشاگران او را پذیرفته و فرصت لازم را به او بدهند.»


او همچنین گفت:« پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و استخوان بندی اصلی را دارد و باشگاه باید تلاش کند هرچه زودتر با یک مربی خوب خارجی قرارداد ببندد تا زمان بیش از این دست نرود.»

دیدگاه‌ها