کد خبر : 1618939 | 30 خرداد 1398 ساعت 20:36 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی: باید به استراماچونی زمان داد

مربی جدید استقلال معتقد است باید به سرمربی ایتالیایی آبی‌ها فرصت داد تا تفکرات‌اش را در این تیم پیاده کند.

قربانی: باید به استراماچونی زمان داد

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی در حاشیه مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی به‌عنوان سرمربی استقلال درباره حضورش در کادر فنی این تیم گفت: از اینکه پس از ۱۰ سال به استقلال بازگشتم خوشحال هستم و امیدوارم منشأ خیر و کمک به این باشگاه باشم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در مراسم امروز معارفه نشد، ابراز کرد: شاید مجری قصد داشت خارجی‌ها را اعلام کند؛ این مسئله مهم نیست؛ نمی‌دانم از چه زمانی کارمان را شروع می‌کنیم چون هنوز هیچ جلسه‌ای برگزار نشده و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

مربی جدید استقلال اضافه کرد: استقلال نسبت به دوران ما خیلی فرق کرده است؛ سه تشدید هم روی «خ» بگذارید!؛ ان‌شاالله امسال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

قربانی درباره اینکه گفته می‌شود قرار نیست با بازیکنان بالای ۳۰ سال بیش از یک فصل تمدید قرارداد شود، گفت: هیچ خبری ندارم؛ واقعیت این است که پس از ۱۰ سال دومین یا سومین جلسه‌ای است که درخدمت باشگاه استقلال بودم؛ در روزهای آینده اطلاعات بیشتری پیدا می‌کنم ولی از تمدید قرارداد بازیکنان اطلاعی ندارم.

 

او درخصوص بازگشت به استقلال به‌عنوان مربی ابراز کرد: در این شرایط سنی، فقط باید یاد بگیرم و خوشحال هستم که بار دیگر به استقلال بازگشتم.

 

مربی استقلال با بیان اینکه درباره عملکرد سال گذشته این تیم صحبتی ندارم، ابراز کرد: پیاده شدن تفکرات استراماچونی در استقلال نیاز به زمان دارد و باید صبر کنیم تا با حضور او استقلال به شرایط خوبی برسد.

 

دیدگاه‌ها