کد خبر : 1619998 | 04 تیر 1398 ساعت 20:46 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال گریزمان به بارسا چه زمان قطعی می‌شود؟

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید، حدود یک هفته دیگر راهی بارسلونا خواهد شد.

انتقال گریزمان به بارسا چه زمان قطعی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل گیل مارین، یکی از اعضای کادر مدریتی اتلتیکومادرید خبر از توافق کامل باشگاه بارسلونا با آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید داد و اگرچه جوزپ بارتومئو مدتی قبل چنین انتقالی را تکذیب کرد، اما نشریه تلگراف مدعی شد اول جولای این انتقال قطعی خواهد شد.

 

1412633

 

در حال حاضر بند آزادسازی قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است اما از اول جولای به مبلغ 120 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد و بارسلونا می تواند با این رقم انتقال گریزمان به نوکمپ را قطعی سازد.

 

اگرچه در هفته های اخیر اخباری در مورد عدم تمایل ستاره های بارسلونا به انتقال گریزمان به این تیم به دلیل رد پیشنهاد این تیم در تابستان سال قبل منتشر شده بود، اما گریزمان فاصله ای تا انتقال به این تیم ندارد و تمامی توافقات برای حضور او در بارسلونا انجام شده است.

 

این انتقال در حالی رخ خواهد داد که بارسلونا برای خرید نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن نیز اقدام کرده و حتی این بازیکن پاسخ مثبتش را برای بازگشت به تیم سابق خود نیز داده است. ورود همزمان گریزمان و نیمار می تواند مهم ترین اتفاق تابستانی برای بارسلونا باشد و باید دید در صورت رخ دادن این اتفاق، از بین لیونل مسی، گریزمان، نیمار، لوییس سوارز و عثمان دمبله، کدام 2 بازیکن نیمکت نشین خواهند شد.

دیدگاه‌ها