کد خبر : 1618608 | 29 خرداد 1398 ساعت 12:50 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای جدایی هیچ وقت زمان مناسبی نیست؛

برانکو: دوست داشتم سال ها باهم باشیم

برانکو ایوانکوویچ در پست اینستاگرامی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و تصمیم برای جدایی را یک انتخاب غیرممکن دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پایان کار برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس شب گذشته رقم خورد؛ جایی که مطالبات این مربی به حسابش واریز نشد تا باشگاه الاهلی با خیال راحت خبر سرمربیگری او را تائید کند. آن ها که پیش تر گفته بودند با این تصمیم، تهران گریه خواهد کرد و جده خواهد خندید، گام بلندی برای فصل آینده برداشتند و حالا باید دید که در نقل و انتقالات چه خواهند کرد.

 

اما برانکو ساعاتی پس از رسمی شدن حضورش در تیم سبزپوش جده، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. او ویدیویی را در صفحه خود قرار داد که به فینال لیگ قهرمانان آسیا مربوط می شود؛ جایی که هواداران پرسپولیس با تشویق ایسلندی یک صدا نام سرمربی تیم خود را فریاد می زنند و او نیز با آن ها همراهی می کند.

 

در پایین این ویدیو ایوانکوویچ با متنی نسبتا طولانی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده است: با شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می کنم. یک تصمیم سخت و غیرممکن را گرفتم. برای جدایی هیچ وقت زمان مناسبی نیست. اگر امکانش بود، می توانستیم سالهای زیادی با هم بمانیم.

 

همین موضوع تا حدی نشان می دهد که برانکو شاید پافشاری برای رفتن از پرسپولیس نداشت اما عدم پرداخت مطالبات که از زمان گرشاسبی آغاز شد و در دوره ایرج عرب با دو هیئت مدیره مختلف نیز ادامه یافت، سبب شد تا ایوانکوویچ قید حضور در ایران را بزند. شاید او از همان موضوع «آماتور شدن فوتبال ایران» که خودش مطرح کرده بود، ترسید و سرمربیگری الاهلی عربستان را قبول کرد. البته شاید برای پرسپولیس نیز ممکن نبود تا برانکو را با این حقوق نگه دارد.

 

در نهایت اکنون او را باید سرمربی سابق پرسپولیس قلمداد کرد. سرمربی سابق قرمزها در ادامه این پست اینستاگرامی نوشت: کادر فنی و من بیشترین تلاش خود را انجام دادیم تا تمام دانش، تجربه، عشق و علاقه خود را ارائه بدهیم تا بهترین نتایج و موفقیت های تاریخ باشگاهی و تاریخ فوتبال ایران را ثبت کنیم. ممنون از شما به خاطر چهار سال حمایت  و عشق  بی نظیری که نسبت به من و کادر فنی داشتید. عشق چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تا ابد برای من باقی خواهد ماند. ممنون ارتش سرخ. ممنون به خاطر برخی شکست ها، بازی های بد یا اشتباهات. اما همیشه برای شما، باشگاه و فوتبال ایران بهترین ها را می خواستم. دوستتان دارم، برانکو

 

حالا پرسپولیس و برانکو مسیر جدیدی را تجربه خواهند کرد. پیش تر قرمزها مربیان خارجی چون دنیزلی را برای دو دوره مختلف روی نیمکت خود داشتند و شاید برای برانکو نیز این اتفاق بیفتد اما فعلا پروفسور باید به کار دشوارش در الاهلی بیاندیشد و پرسپولیس هم به فکر انتخاب سرمربی و سپس رقابت با مدعیان عنوان قهرمانی باشد.

 

1413890

دیدگاه‌ها