کد خبر : 1624095 | 24 تیر 1398 ساعت 18:55 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:

منچستر به بازیکنی مثل رابسون نیاز دارد

سرمربی منچستریونایتد در یک نشست خبری به تمجید از "برایان رابسون"، یکی از اسطوره های این باشگاه پرداخت.

منچستر به بازیکنی مثل رابسون نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از فصل ناامیدکننده ای که پشت سر گذاشت و در نهایت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، به دنبال جبران مافات است. شیاطین سرخ این روزها در پرث استرالیا اردو زده اند و قصد دارند فصل بعد را قدرتمندانه آغاز کنند. تا همین جا آنها دنیل جیمز و وان بیساکا را به خدمت گرفته اند و شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه تا فردا انتقال هری مگوایر نیز رسمی خواهد شد.

آنها در اولین بازی دوستانه خود توانستند با دو گل بر پرث گلوری غلبه کنند. در دیداری که فرصت خوبی بود برای بازیکنان جوانی چون پریرا، آنخل گومز، اکسل توانزبه و جیمز گارنر تا خودی نشان دهند.

 

 

1419053

 

 

اوله گنار سولسشر که از ماه مارس گذشته برای سه سال به عنوان سرمربی یونایتد برگزیده شد، در یک نشست خبری با حضور برایان رابسون و دنیس اروین (سفرای باشگاه یونایتد) گفت:« منچستر باید دوباره قهرمان شود. من اعتماد زیادی به باشگاه و پروژه‌ اش دارم و در حال ساختن تیمی جدید هستیم. سرمربیگری در این باشگاه فوق العاده است.»

 

 

1419146

 

 

سولسشر ادامه داد:« من در کنار برایان رابسون که از اسطوره های باشگاه است، ایستاده‌ام. هرگز افتخار بازی کردن کنار روبو را نداشتم ولی ما به بازیکنی مثل او در تیم‌ مان نیاز داریم.منتظر شکوفایی جوانان هستیم چون بازیکنان مستعد زیادی داریم و من اطمینان دارم طی سالیان آینده بهترین‌ها را از آن‌ها خواهیم دید. تعدادی بازیکن با تجربه هم داریم که هنوز چند سالی می‌توانند همراه تیم باشند. قطعا می‌توانیم به سطحی که بودیم، برگردیم. »

 

 

دیدگاه‌ها