کد خبر : 1623655 | 22 تیر 1398 ساعت 22:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک و پاسخ منفی به پیشنهاد بارسلونا

نشریه میرر مدعی شد بارسلونا علاقمند به خرید ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول بوده است.

فن دایک و پاسخ منفی به پیشنهاد بارسلونا

 

به گزارش "ورزش سه"، یک سال و نیم قبل بود که لیورپول موفق شد در فصل نقل و انتقالات زمستانی با ویرژیل فن دایک، مدافع وقت ساوتهمپتون به عنوان گران ترین مدافع تاریخ فوتبال به توافق برسد و گرچه در ابتدا برخی مدعی شدند پرداخت 75 میلیون پوند برای وی زیاد است، اما ویرژیل فن دایک در ادامه نشان داد لایق پرداخت چنین رقمی بوده است.

 

1410650

 

نشریه میرر امروز گزارشی در مورد تمایل بارسلونا به خرید این مدافع باکیفیت منتشر کرده است. اما به نظر می رسد مدیران بارسا نیز می دانستند قرار نیست این انتقال خیلی سریع رنگ واقعیت به خود بگیرد و تنها خواهان جویا شدن نظر مدافع وسط مرسی سایدی ها بوده اند که البته پاسخ ویرژیل فن دایک، قاطعانه منفی بوده است.

 

فن دایک که نقش مهمی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان ایفا کرد، فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر نیز انتخاب شد و نقش مهمی در بیشترین تعداد کلین شیت فصل از سوی تیمش ایفا کرد.

 

به جز فن دایک، چند هفته قبل بارسا برای خرید محمد صلاح هم اقدام کرده بود که پاسخ وی نیز منفی بود و به نظر می رسد سرنوشت نه چندان خوب فیلیپ کوتینیو در نوکمپ، آینه عبرت دیگر بازیکنان لیورپول شده است.

دیدگاه‌ها