کد خبر : 1623462 | 22 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرزند اسطوره بزرگ رومانی به خنت پیوست

یانیس هاجی، فرزند گئورگی هاجی، اسطوره بزرگ فوتبال رومانی به باشگاه خنت بلژیک پیوست و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد.

فرزند اسطوره بزرگ رومانی به خنت پیوست

به گزارش "ورزش سه"، یانیس هاجی، فرزند گئورگی هاجی، اسطوره بزرگ فوتبال رومانی به صورت رسمی به باشگاه خنت بلژیک پیوست و از فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد. یانیس با قراردادی پنج‌ساله به این تیم بلژیکی پیوست که فصل آینده در رقابتهای چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت.

 

1418980

 

خنت با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو، یانیس هاجی را از باشگاه رومانیایی ویتورول کنستانتا به خدمت گرفته است.

 

انتقال فرزند گئورگی هاجی به تیم بلژیکی، بزرگترین انتقال تاریخ لیگ فوتبال رومانی به حساب می‌آید. پیش از این رکورد نقل و انتقالات لیگ رومانی در اختیار نیکلای استانکو بود که در سال 2016 راهی اندرلخت شده بود.

 

باشگاه سابق یانیس، ویتورول کنستانتا در مالکیت پدرش، گئورگی هاجی قرار دارد که این باشگاه را در سال 2009 تاسیس کرده و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کند.

 

یانیس هاجی جوان که در خط میانی بازی می‌کند در روزهایی که پدرش گئورگی هاجی بزرگ با پیراهن باشگاه گالاتاسارای می‌درخشید، در ترکیه به دنیا آمده است. یانیس اولین گل خود در رده سنی بزرگسالان را در 16سالگی به ثمر رسانده است.

 

یانیس هاجی ماه گذشته میلادی درجریان رقابتهای زیر 21سال اروپا هم با پیراهن تیم ملی رومانی حضور داشت و برای تیم ملی کشورش دو گل به ثمر رساند.

 

 

دیدگاه‌ها