کد خبر : 39995 | 25 اسفند 1389 ساعت 09:48 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

امتناع ناصر الجوهری از گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی و تعجب عربستانی‌ها

سرمربی سابق تیم فوتبال عربستان از گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی خودداری کرد.

امتناع ناصر الجوهری از گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی و تعجب عربستانی‌ها

  ناصر الجوهري شب گذشته يکي از تماشاگران ويژه ديدار استقلال و النصر بود. اين مربي با سابقه عربستاني در جايگاه ويژه خبرنگاران حضور داشت اما به درخواست خبرنگاران ایرانی براي مصاحبه در مورد فوتبال عربستان پاسخ منفي داد. او ابتدا گفت در پايان مسابقه گفت و گو خواهد کرد اما در دقيقه 80 به بهانه گفت و گو با تلفن همراهش از جايگاه خبرنگاران خارج شد.

*گزارشها در مورد ناصر الجوهر و علت حضورش در ورزشگاه حاکی از آن است؛ الجوهر با باشگاه النصر همکاري نمي کند فقط به دليل اينکه همچنان متولي تيم ملي عربستان است در ورزشگاه حضور داشت.

* اصغر دليلي مديرعامل باشگاه ذوب آهن نيز يکي از تماشاگران اين مسابقه بود.

* در نشست خبري پس از بازي استقلال و النصر به دليل اينکه مسئولان باشگاه النصر تصور مي کردند هيچ خبرنگار ايراني در نشست خبري حضور ندارد مترجم زبان انگليسي به سالن نشست خبري نياورده بودند اما زماني که دو خبرنگاري که همراه تيم ذوب آهن به عربستان سفر کرده بودند در نشست حضور پيدا کردند آنها بعد از لحظاتي مترجم انگليسي نيز آوردند.

*اتوبوس تيم استقلال پس از پايان مسابقه با سه ماشين پليس عربستان تا هتل محل اقامت تيم اسکورت شد.
محمد حيراني مدير رسانه اي باشگاه استقلال در مورد اينکه پس از پايان مسابقه اتفاق خاصي براي اتوبوس استقلال رخ داد که اين تعداد ماشين پليس اتوبوس استقلال را همراهي کردند گفت: مشکلي براي ما ايجاد نشد اما شايد به دليل اينکه النصر پيروز شده بود و مسئولان باشگاه از اين برد خوشحال بودند اين تعداد خودرو پليس همراه تيم استقلال اعزام کردند.

* مسئولان برگزاري مسابقه نظر خبرنگاران ايراني را در مورد ورزشگاه ملک فهد مي پرسيدند و مي خواستند بدانند خبرنگاران ايراني چه نظري در مورد ورزشگاه ملي اين کشور دارند. ورزشگاه ملک فهد ورزشگاه زيباي است که حدود 80 هزار تماشاگر ظرفيت دارد.

* برخي از خبرنگاران عربستاني از اينکه تيم هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا اين همه با هم تفاوت دارند تعجب کردند. آنها مي گفتند سپاهان در رياض الهلال را شکست داد اما استقلال امروز به النصر باخت.

 

دیدگاه‌ها