کد خبر : 1609339 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 01:13 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم لغزشی در کار نبود

نیوکاسل 2-3 لیورپول: بنیتس به قرمزها خیانت نکرد

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل نیوکاسل به پیروزی 3-2 رسید تا همچنان به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر امیدوار باشد.

 نیوکاسل 2-3 لیورپول: بنیتس به قرمزها خیانت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و پرگل، نیوکاسل دو بار عقب افتادگی خود را جبران کرد اما در نهایت این شاگردان یورگن کلوپ بودند که توانستند به پیروزی برسند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاورند.

 

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیاوردند. اما برتری این تیم سرانجام در دقیقه 13 به نتیجه رسید و آنها روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد بود که ویرژیل فن دایک از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و بدون اینکه تحت فشار باشد، با ضربه سر دروازه را باز کرد.

 

1403334

 

بعد از این گل باز هم این لیورپولی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 20، برخلاف جریان بازی به گل تساوی رسید. روی ارسال خاویر مانکیو  به محوطه جریمه لیورپول بود که ابتدا روندون ضربه ای زد که توسط الکساندر آرنولد با دست برگشت داده شد اما پیش از اینکه داور اعلام پنالتی کند، آتسو ضربه بعدی را وارد دروازه کرد و داور هم گل را پذیرفت.

 

1403332

 

سه دقیقه بعد تیم میزبان می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر مانکیو را آلیسون با یک واکنش به موقع مهار کرد. در دقیقه 26، بار دیگر نیوکاسل تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربه آیوزه پرز به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد.

در مقابل، این لیورپول بود که در دقیقه 28، بار دیگر روی یک ارسال، به گل رسید. این بارهم الکساندر آرنولد بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را محمد صلاح با یک ضربه دقیق، تبدیل به گل دوم قرمزها کرد.

 

1403332

 

1403335

 

فشار حملات لیورپول بعد از این گل ادامه داشت و این تیم در دقایق 32 و 34، صاحب دو موقعیت دیگر شد اما ضربات مانه و استوریج، راهی به چهارچوب دروازه نیوکاسل پیدا نکرد.

برتری تیم میهمان در دقایق پایانی نیمه اول ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در دقیقه 50، روندون اولین موقعیت جدی این نیمه را با یک شوت محکم روی دروازه قرمزها ایجاد کرد اما ضربه او توسط آلیسون مهار شد.

یک دقیقه بعد، روی همکاری رابرتسون و مانه، این استوریج بود که صاحب موقعیت شد اما باز هم ضربه او از بالای دروازه نیوکاسل به بیرون رفت.

در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه 54 توانست به گل تساوی برسد. روی یک ضربه کرنر بود که دفع ناقص مدافعان لیورپول به خاوی مانکیو رسید و او هم با ضربه سر، توپ را برای روندون فراهم کرد. این مهاجم تنومند هم  با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه آلیسون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و مهمترین اتفاق بازی در این دقایق، مصدومیت صلاح بعد از برخورد به دروازه بان حریف بود که در نهایت با برانکارد از زمین به بیرون رفت.

لیورپولی ها که برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی، به پیروزی نیاز داشتند، در دقایق پایانی بر شدت حملات خود افزودند و سرانجام در دقیقه 86 به گل برتری رسیدند. این بار روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست، ارسال دقیق ژردان شقیری به دیووک اوریگی رسید و او هم با ضربه سر، دوبرووکا را مغلوب کرد.

 

1403361

در دقایق پایانی بازیکنان نیوکاسل فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کردند تا بار دیگر کار را به تساوی بکشند اما این اتفاق رخ نداد و قرمزها توانستند به برتری 3-2 دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها