کد خبر : 1614129 | 06 خرداد 1398 ساعت 12:44 | 903 بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق کره‌ای برای بازی با ایران دعوت شد

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد لی جئونگ هیوپ بعد از دو سال دوری از تیم ملی کره جنوبی برای بازی دوستانه کره جنوبی و ایران دوباره به تیم ملی این کشور دعوت شده.

ستاره سابق کره‌ای برای بازی با ایران دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی فهرست بیست و پنج نفره تیم ملی کره جنوبی برای دو بازی دوستانه آینده این تیم مقابل استرالیا و ایران را اعلام کرد. کره جنوبی روز هفتم ژوئن در سئول، در یک بازی دوستانه به مصاف استرالیا رفته و چهار روز بعد هم در یک بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان دیدار خواهد کرد.

 

1408763

 

لی که در تیم دسته دومی بوسان آی‌پارک بازی می‌کند آخرین بار در نوامبر 2017 در جریان یک بازی دوستانه با کلمبیا برای کره جنوبی به میدان رفت. لی برای بنتوی پرتغالی که در ماه اوت گذشته سکان هدایت کره جنوبی را بدست گرفته بازی نکرده است.

 

لی در اوایل 2015 زمانی که اولی اشتیلیکه هدایت کره جنوبی را به عهده داشت به تیم ملی دعوت شد و به یکی از ستاره‌های کره جنوبی تبدیل شد. لی در آن زمان در شش بازی اول خود برای کره جنوبی سه گل به ثمر رساند اما در زمان سرمربی‌گری جانشین اشتیلیکه، شین تائه یونگ، لی دچار افول شد تا کم کم از تیم ملی کره جنوبی کنار گذاشته شود.

 

دیدگاه‌ها