کد خبر : 1614031 | 05 خرداد 1398 ساعت 18:53 | 528 بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار نکونام در مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت

امیرمحمد نکونام در مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت جام جهانی مونیخ به کار خود پایان داد. مهیار صداقت و پوریا نوروزیان به مرحله بعد این ماده راه یافتند.

پایان کار نکونام در مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو که در مونیخ در حال برگزاری است مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت مردان در دو گروه و با حضور ۱۲۰ تیرانداز انجام شد که مهیار صداقت و پوریا نوروزیان به مرحله بعد این ماده راه یافتند ولی امیرمحمد نکونام در مرحله حذفی به کار خود پایان داد.

 

امیرمحمد نکونام در گروه یک با ۱۱۶۰.۵۲ امتیاز در رده ۴۵ ایستاد و به کار خود در این ماده پایان داد. در گروه دوم پوریا نوروزیان با ۱۱۶۶.۵۷ امتیاز در رده ۲۲ و مهیار صداقت نیز با ۱۱۶۱.۵۲ امتیاز در رده‌ ۳۵ ایستادند و به مرحله مقدماتی این ماده راه یافتند.

 

امیر سیاووش ذوالفقاریان نیز در جدول ذخیره ها mqs این ماده مسابقه داد که ۱۱۶۰.۴۷ امتیاز کسب کرد.

 

در ادامه رقابت‌های این روز گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر در کنار ۱۰۳ تیرانداز دیگر رقابت کردند که سبقت اللهی با ۲۹۴.۱۴ امتیاز در رده سوم و رستمیان با ۲۸۹.۸ امتیاز در رده هجدهم جای گرفتند. مرحله سریع این ماده فردا برگزار می شود تا تکلیف فینالیست ها مشخص شود.

 

سومین دوره از مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۱۹ از امروز پنجم خرداد ماه به میزبانی مونیخ آلمان آغاز شد و تا ۹ خرداد ادامه دارد. تیم ملی تیراندازی ایران در این رقابت‌ها ۱۵ نماینده دارد. در پایان روز نخست الهه احمدی، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده در تفنگ بادی و امیر محمد نکونام در تفنگ سه وضعیت در مرحله نخست به کار خود پایان دادند.

 

نمایندگان ایران باید فردا در مواد مختلف مسابقه دهند. گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان در مرحله سریع تپانچه ۲۵ متر، وحید گلخندان، جواد فروغی و سجاد پور حسینی در مقدماتی تپانچه بادی و مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در مقدماتی تفنگ سه وضعیت مسابقه خواهند داد.

 

نتایج روز نخست مسابقات جام جهانی تیراندازی مونیخ:
رده - نام - امتیاز
 * مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر بانوان:
۳- گلنوش سبقت اللهی - ۲۹۴.۱۴ امتیاز
۱۸- هانیه رستمیان - ۲۸۹.۸ امتیاز
* حذفی تفنگ سه وضعیت مردان:
گروه اول: ۴۵ - امیرمحمد نکونام - ۱۱۶۰.۵۲ امتیاز
گروه دوم: ۲۲ - پوریا نوروزیان - ۱۱۶۶.۵۷ امتیاز
۳۵ - مهیار صداقت - ۱۱۶۱.۵۲ امتیاز

امیر سیاووش ذوالفقاریان - ۱۱۶۰.۴۷ امتیاز - جدول  mqs

* مقدماتی تفنگ بادی زنان:
۹- آرمینا صادقیان - ۶۲۹.۶ امتیاز
۱۸- الهه احمدی - ۶۲۷.۸ امتیاز
۱۹- فاطمه کرم زاده - ۶۲۷.۷ امتیاز
نجمه خدمتی - ۶۳۳.۹ امتیاز – جدول  mqs

 

دیدگاه‌ها