کد خبر : 1613289 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:13 | 959 بازدید | 0 دیدگاه

صعود کاشیما و گوانژو در آخرین روز

مدافع عنوان قهرمانی و گوانژو چین در آخرین روز از رقابت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله حذفی این رقابت‌ها راه یافتند.

صعود کاشیما و گوانژو در آخرین روز

به گزارش "ورزش سه"، درآخرین روز از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله مقدماتی درمنطقه شرق آسیا از گروه E تیم فوتبال کاشیما انتلرز مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه 2 بر1 شاندونگ لوننگ چین را از پیش رو بردارد تا با 10 امتیاز به‌عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند.


این در حالی بود که در این گروه پیش‌ازاین شادونگ لوننگ توانسته بود با 11 امتیاز صعودش را به‌عنوان تیم اول گروه قطعی کند .
ازهمین گروه در یک بازی تشریفاتی ژیونگنام کره جنوبی نیز با دو گل جوهر دارلتعظیم مالزی را در ورزشگاه خانگی شکست داد و در جایگاه سوم گروه E قرار گرفت.


همزمان با این دو دیدار از گروه F  این رقابت ها ملبورن ویکتوری استرالیا که هیچ امیدی در این گروه نداشت در زمین خودش با سه گل بازی را به سانفرسه هیروشیما صدر نشین قطعی این  گروه واگذار کرد. اما در حساس ترین دیدار امروز که بین گوانژو چین و دگو کره جنوبی برای صعود برگزار شده بود گوانژو موفق شد با تک‌گل پائولینهو ستاره سابق تاتنهام این دیدار را به سود خود به اتمام برساند تا با 10 امتیاز بعد از سانسفرسه هیروشیما در رده دوم قرار بگیرد از گروهش صعود کند.

دیدگاه‌ها