کد خبر : 36253 | 03 بهمن 1389 ساعت 17:28 | 929 بازدید | 0 دیدگاه

آقاجری: با استعفایم به نفع شیرین فراز كار كردم

سرمربی مستعفی شیرین فراز کرمانشاه گفت: بعد از صحبت با مدیرعامل باشگاه، به این نتیجه رسیدم که باید به بازیکنان شوک وارد شود و به نفع تیم تصمیم به استعفا گرفتم.

آقاجری: با استعفایم به نفع شیرین فراز كار كردم

   مجيد آقاجري درباره علت استعفايش از شيرين فراز عنوان کرد: در نيم‌فصل اول فوتبال زيبايي بازي مي‌کرديم، اما متأسفانه مهاجمان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. احتياج به مهاجم داشتيم؛ مهاجماني که دونده نباشند و تنها با حضور در محوطه جريمه گلزني کنند.
وي ادامه داد: تيم خوبي داشتيم و مي‌توانستيم به ليگ برتر صعود کنيم، اما نتيجه‌گيري در فوتبال از هر چيز ديگري مهم‌تر است و من هم به خاطر بازيکنان و خراب نشدن روحيه آنها استعفا دادم.
سرمربي مستعفي شيرين فراز ادامه داد: بعد از صحبت با کريمي مديرعامل باشگاه، به اين نتيجه رسيدم که بايد به تيم شوک وارد شود و تصميم به استعفا گرفتم. البته مديريت باشگاه هم حمايت‌هاي لازم را از من داشت و حتماً در آينده و در موقعيت بهتري با هم کار خواهيم کرد.
آقاجري تصريح کرد: با انسان‌هاي خوبي در کرمانشاه آشنا شدم. هيچ‌وقت زمين نمي‌خورم و بلند مي‌شوم. توقعات من از زندگي بالا است چون فوتبال زندگي من است.

  وي افزود: ترجيح دادم با رفتنم به نفع تيم کار کنم، اما اگر ابزارهاي لازم را در اختيار داشتيم با چند برد پشت سر هم مشکلات حل مي‌شد. در فوتبال همين مهم است؛ نتيجه‌گيري.
تيم فوتبال شيرين فراز کرمانشاه در پايان نيم‌فصل نخست ليگ دسته اول فوتبال با 14 امتياز در رتبه‌ يازدهم جدول رده‌بندي گروه دوم قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها