کد خبر : 35689 | 28 دی 1389 ساعت 09:58 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

الجوهر: قدرت رویارویی با دیگر تیم‌ها را نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان گفت: آمادگی ما در این جام چندان خوب نبود و قدرت رویارویی با دیگر تیم‌ها را نداشتیم.

الجوهر: قدرت رویارویی با دیگر تیم‌ها را نداشتیم

  ناصر الجوهر، سرمربي تيم ملي عربستان بعد از شکست سنگين 5 بر صفر مقابل ژاپن و پاياني نااميدکننده در جام ملت‌هاي آسيا، اعتقاد دارد عربستان نتايج اين جام را فراموش و تيم خود را بازسازي خواهد کرد.
عربستان در حالي پا به ورزشگاه الريان گذاشت که شانسي براي صعود نداشت. البته الجوهر از شاگردانش خواسته بود با پيروزي در ديدار آخر براي فوتبال کشور خود اعاده حيثيت کنند، اما تيمي که 4 سال پيش به فينال اين جام رسيده بود با شکستي تلخ با جام ملت‌هاي 2011 وداع کرد.

الجوهر پس از اين مسابقه گفت: دلمان مي‌خواست يک بازي زيبا را براي هواداران‌مان ارائه دهيم، اما نتوانستيم نمايشي که باعث نجات تيم‌مان شود را نشان دهيم. آمادگي ما در اين جام چندان خوب نبود و ما قدرت رويارويي با ديگر تيم‌ها در اين تورنمنت را نداشتيم. من انسان شجاعي هستم.
وي ادامه داد: هر زماني که مسئوليت تيم ملي را به من بسپارند آن را تحت هر شرايطي خواهم پذيرفت و نگران حرف‌هاي ديگران در مورد اين کارم نيستم. تيم ملي عربستان بسيار قدرتمند است، گاهي اوقات با مشکل روبه‌رو مي‌شويم، اما هميشه به شرايط ايده آل باز مي‌گرديم.

الجوهر وارث تيم پيسرو شد و با وجودي که انتقادات زيادي به فهرست بازيکنان انتخابي پسيرو وجود داشت، اما سرسختانه معتقد بود که عربستان با بهترين بازيکنان خود به قطر آمده است: به نظرم اين بازيکنان در عربستان بهترين‌ها هستند. اگر بازيکني خوب نباشد او را هرگز به ميدان نخواهم فرستاد. از نتايجي که رقم خورد متاسفم، اما خوشبينم که مقامات سعودي به ما کمک کنند تا بر اين شرايط غلبه کنيم و آنچه که براي آينده مورد نياز است را انجام دهيم.

 

دیدگاه‌ها