کد خبر : 1618646 | 29 خرداد 1398 ساعت 13:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عزم سیتی برای شکار ستاره خط دفاع ناپولی

گاتزتا دلواسپورت مدعی شد باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب کالیدو کولیبالی، پیشنهادی 95 میلیون یورویی به ناپولی ارائه دهد.

عزم سیتی برای شکار ستاره خط دفاع ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلواسپورت مدعی شد منچسترسیتی قصد دارد برای جذب کالیدو کولیبالی، دفاع وسط ناپولی، به این باشگاه ایتالیایی پینشهادی 95 میلیون یورویی ارائه دهد. گاتزتا می‌گوید کولیبالی شخصاً علاقه زیادی به پیوستن به منچسترسیتی و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا دارد.

 

1413924

 

از سوی دیگر گاتزتا می‌گوید با توجه به اینکه ناپولی عزم خود را جزم کرده تا در فرصت نقل و انتقالات تابستانی، دو ستاره گران‌قیمت، خامس رودریگز و ایروینگ لوزانو را به خدمت بگیرد برای خرید این دو مجبور خواهد بود دست‌کم یکی از بازیکنان کلیدی خود را به فروش برساند.

 

منچسترسیتی که از این وضعیت ناپولی باخبر شده قصد دارد از این فرصت نهایت استفاده را کرده و کالیدو کولیبالی، دفاع وسط برجسته این تیم را به اتحاد منتقل کند.

 

کولیبالی که ملی‌پوش سنگالی است پیش از این به رسانه‌‌ها گفته بود علاقه زیادی به کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا دارد و اگر پیشنهادی از سوی سیتی دریافت کند با آن موافق خواهد بود.

 

اما گاتزتا می‌گوید فعلا باید منتظر ماند و دید رئیس باشگاه ناپولی، دی‌لورنتیس تصمیم می‌گیرد محور اصلی خط دفاعی‌اش را به هر قیمتی حفظ کند یا برای اینکه دستش برای خرید ستاره‌های گران‌قیمت دیگر باز باشد او را به سیتی واگذار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها