کد خبر : 1619052 | 31 خرداد 1398 ساعت 15:36 | 969 بازدید | 0 دیدگاه

خروج چیروتی آرژانتینی قطعی شد

فسخ قرارداد الهلال با خرید شش میلیون دلاری

نیم فصل بعد از انتقال قرضی به باشگاه ایندپندنته خرید شش میلیون دلاری الهلالی ها در فهرست مازاد قرار گرفت تا قراردادش فسخ شود.

فسخ قرارداد الهلال با خرید شش میلیون دلاری

به گزارش "ورزش سه"، یک سال و نیم پیش در پنجره زمستانی سران باشگاه الهلال به درخواست مانوئل دیاز سرمربی آرژانتینی خود به سراغ مهاجمی از باشگاه سن لورنزو این کشور رفتند تا ازکوئل چیروتی را با قراردادی شش میلیون دلاری برای چهار سال به خدمت بگیرند.


این بازیکن که با سرو صدای زیاد راهی ریاض شد تا پیراهن شماره 22 الهلالی ها را برتن کند اصلا انتظارات را برآورده نکرد تا جایی که فصل گذشته بعد از این که در برنامه های ژسوس پرتغالی جایی نگرفت بالاجبار با قراردادی قرضی به کشورش بازگشت تا برای ایندپندنته آرژانتین به میدان برود.


این انتقال قرضی در حالی انجام شد که الهلالی ها مجبور شدند نیمی از دستمزد این بازیکن را نیز پرداخت کنند. در پایان قرارداد و بازگشت چیروتی به ریاض رسانه های عربستانی از توافق دو طرف برای فسخ باقی مانده قرارداد و آزاد اعلام شدن ازکوئل چیروتی خبر دادند تا به این ترتیب یک انتقال ناکام و پرهزینه دیگر در سابقه باشگاه متمول ریاض ثبت شود.


پیش از جدایی چیروتی شش میلیون دلاری، اشرف بن شرقی دیگر خرید پرسرو صدای الهلالی ها در همان پنجره زمستانی که 11 میلیون دلار هزینه روی دست باشگاه گذاشته بود نیز با انتقالی آزاد در مسیر کوچ به فوتبال چین قرار گرفت تا پدیده مراکشی ها نیز تنها ضرری چند میلیون دلاری روی دست باشگاه عربستانی بگذارد آن هم بدون هیچ عایدی مثبتی.

دیدگاه‌ها