کد خبر : 1624518 | 26 تیر 1398 ساعت 16:02 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید-پوگبا، دشوارتر از همیشه (عکس)

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که منچستریونایتد برای فروش پوگبا به رقمی کمتر از 200 میلیون یورو راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، امیدهای رئال برای جذب پوگبا در این تابستان در حال از بین رفتن است. در حالی که روز به روز به 17 مرداد یعنی پایان مهلت خرید بازیکن تیم های انگلیسی نزدیک می شویم، هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات رئال با منچستر دیده نمی شود. آخرین پاسخ یونایتدها به درخواست جذب پوگبا 200 میلیون یورو بوده است. مبلغی که برای خرید ستاره فرانسوی گزاف به نظر می رسد.

سران منچستر به روشنی قصد از دست دادن پوگبا را ندارند چرا که او یک مهره مهم در پازل تاکتیکی اوله گنار سولسشر(سرمربی یونایتد) محسوب می شود.

پوگبا که ماه گذشته در توکیو رسما از تمایلش برای جدایی صحبت کرد، در نهایت تصمیم گرفت در تمرینات پیش فصل شرکت کند و با کاروان یونایتد راهی پرث استرالیا شد. او سیاست سکوت را پیش گرفته و حاضر نیست هیچ قدمی در راه انتقالش به رئال بردارد چرا که به خوبی می داند هر اقدامی علیه منافع یونایتد، در نهایت انتقالش را غیرممکن تر خواهد کرد.

پوگبا درخواست مستقیم زیدان از فلورنتینو پرز است و امروز این دو در مونترال کانادا جلسه ای در همین زمینه خواهند داشت. از نگاه زیزو، بهترین زمان برای پیوستن پوگبا به رئال، همین تابستان است اما او می داند که منچستری ها کار را تا چه اندازه دشوار کرده اند.

سران رئال در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را روی فروش شش بازیکن خود گذاشته اند و اولین نفر در لیست سیاه زیدان، خامس است. پس از اتمام کار فروش بازیکنان مازاد، آنگاه تلاش هایی جدید برای جذب پوگبا شروع خواهد شد اما قطعا آنها 200 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه نخواهند کرد.

 

 

1420114

دیدگاه‌ها