کد خبر : 1561164 | 23 مهر 1397 ساعت 00:06 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

لهستان 0-1 ایتالیا: لازانیای مانچینی، لذیذ، داغ و غیرمنتظره!

تیم ملی ایتالیا در دیداری از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا، با گل دقایق پایانی کریستیانو بیراگی به پیروزی رسید.

لهستان 0-1 ایتالیا: لازانیای مانچینی، لذیذ، داغ و غیرمنتظره!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این ایتالیا بود که با گل ثانیه های پایانی بیراگی به پیروزی رسید.

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 2 بازی به گل برسد اما ضربه جورجینیو به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری شاگردان مانچینی ادامه داشت و در دقیقه 8، اما ضربه چیپ اینسینیه، از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم پیش کشید اما باز هم این ایتالیایی ها بودند که موقعیت های بهتری ایجاد می کردند.

در دقیقه 24، همکاری کیه زا و برناردسکی، یک موقعیت خوب دیگر برای آتزوری ایجاد کرد اما این موقعیت هم از دست رفت. در دقیقه 30، نوبت اینسینیه بود تا بار دیگر تیر دروازه لهستان را به لرزه دربیاورد و مدافعان میزبان با سراسیمگی توپ را دور کردند.

 

 

1345028

 

در دقایق 33 و 36، ایتالیا بار دیگر صاحب موقعیت شد اما واکنش های خوب وویژک شزنی، مانع از باز شدن دروازه لهستان شد. در دقایق پایانی این نیمه، بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 45، ایتالیا بار دیگر صاحب یک موقعیت شد که باز هم شزنی مانع از گلزنی اینیسنیه شد و به  این ترتیب، نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 57، لهستان صاحب اولین موقعیت خوب نیمه دوم شد اما دوناروما با دو واکنش پیاپی، مانع از باز شدن دروازه آتزوری شد.

یک دقیقه بعد نوبت ایتالیایی ها بود تا دروازه لهستان را با خطر مواجه کنند اما ضربه بیراگی راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

در دقیقه 65، ایتالیایی ها روی همکاری اینسینیه و کیه زا به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. در مقابل، لهستانی ها چیزی نمانده بود  در دقیقه 73 دروازه دوناروما را باز کنند اما ضربات گروسیکی و لواندوفسکی، نتوانست دروازه بان جوان آتزوری را مغلوب کند.

 

1345026

 

1345025

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند و در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام ایتالیا به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست بود که توپ با دخالت کوین لازانیا، روی تیر دوم به بیراگی رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد تا ایتالیا در این دیدار حساس، به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها