کد خبر : 1609715 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 15:00 | 178.3K بازدید | 0 دیدگاه

حکم تخلیه منزل در دست آقا عبدالله؛

استقلال خوزستان برای ویسی پلیس خبر کرد

سرمربی پیشین تیم استقلال خوزستان که طلب سنگینی از این باشگاه دارد، امروز با اتفاقی عجیب از سوی باشگاه خوزستانی مواجه شده است.

استقلال خوزستان برای ویسی پلیس خبر کرد

 

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال خوزستان در این فصل معضلات زیادی داشت و در نهایت هم آبی های جنوب که روزی قهرمان ایران بودند، زیر بار مشکلات قد خم کردند و از لیگ برتر به دسته یک سقوط کردند.

 

یکی از مشکلات بزرگ استقلال در این فصل، که نقش پررنگی هم در سقوط این تیم داشت، کسر 6 امتیاز بود. این حکم فیفا به دلیل پرداخت نشدن طلب ساکونی، بازیکن خارجی پیشین تیم استقلال قطعی شد و ضربه سختی به پیکره این باشگاه زد.

 

اما تلخ تر اینجاست که ساکونی تنها طلبکار سال های اخیر اس خوزستان نبوده است. امروز خبر عجیبی از اهواز رسیده که ارتباط مستقیم با یکی از اصلی ترین طلبکاران این باشگاه دارد. عبدالله ویسی، سرمربی رامهرمزی که در سال های اخیر در دو مقطع هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده داشته، در حال حاضر بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد. این رقم سنگین، مجموع میزان طلب او از هر دو مقطع هدایت آبی ها است. ویسی که روزگاری نخستین قهرمانی تاریخ اس خوزستان را رقم زده و اولین جام غیر فولادی را برای شهر اهواز به ارمغان آورده بود، امروز به یک کشمکش بزرگ با باشگاه استقلال رسیده است.

 

باشگاه استقلال خوزستان با حکم قضایی به دنبال تخلیه منزلی در اهواز است که این سرمربی و خانواده اش در آنجا زندگی می کنند. دلیل این اقدام هم، تعلق منزل مذکور به گروه ملی عنوان شده است. اما مسئله اینجاست که عبدالله ویسی صورت جلسه ای در اختیار دارد مبنی بر اینکه تا زمان دریافت مبلغ طلبش از باشگاه استقلال، حق دارد در منزل تعیین شده، سکونت داشته باشد. طبق این صورت جلسه و با علم به اینکه استقلالی ها هنوز هیچ بخشی از طلب سرمربی سابق خود را پرداخت نکرده اند، ویسی این حق را برای خود محفوظ می داند که در منزل مورد نظر زندگی کند.

 

حکم تخلیه ویسی توسط استقلال خوزستان

 

فارغ از این بحث، اقدام باشگاه اس خوزستان تا حدودی فراموشکارانه به نظر می رسد. دقیقا سه سال پیش در همین ماه اردیبهشت بود که ویسی با قهرمانی در لیگ برتر، به یکی از خاطره ساز ترین چهره های فوتبالی در تاریخ استان خوزستان تبدیل شد. پس از یک فصل دوری، ویسی دوباره به استقلال برگشت و این بار توانست تیم بحران زده را در لیگ برتر نگه دارد. ماجرای سکونت در منزل متعلق به باشگاه تا زمان دریافت طلب هم به همین زمان برمی گردد.

 

اخیرا برخوردهای عجیبی از سوی باشگاه های ایرانی با مربیان دیده ایم و این اقدام باشگاه خوزستانی نیز جای تعجب دارد. این در حالی است که مدیران استقلال در ماه های اخیر به خوبی متوجه شده اند اگر یک بازیکن (یا مربی) خارجی از آنها حتی طلب اندکی داشته باشد، به راحتی شکایت می کند و سنگین ترین احکام را نیز از فیفا دریافت می کند. شاید اگر قرار بود ایرانی ها هم چنین رویه ای را در پیش بگیرند، سرنوشت تلخی در انتظار باشگاه ها بود و لااقل اگر طلبکاران ایرانی این مسیر سرسختانه را طی نمی کنند، انتظار می رود باشگاه های بدهکار برخورد شایسته تری با آنها داشته باشند. به ویژه در شرایطی که دریافت پول در زمان مقرر خود، تفاوت بسیاری با گرفتن آن با تاخیر چند ساله دارد.

 

با این حال از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان شنیده می شود که درصدد هستند مسئله خانه محل سکونت عبدالله ویسی به زودی حل شود و مشکل دیگری برای سرمربی سابق این تیم به وجود نیاید.

 

حکم تخلیه عبدالله ویسی

دیدگاه‌ها