کد خبر : 1609032 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 16:48 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی کلوپ در مورد پلی آف احتمالی برابر سیتی

لیورپول و منچسترسیتی در نبردی نزدیک و جذاب برای قهرمانی لیگ جزیره به سر می برند.

شوخی کلوپ در مورد پلی آف احتمالی برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله تنها دو بازی تا پایان لیگ، سیتی با یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر قرار دارد. لیورپول فردا شب در خانه نیوکاسل به میدان می رود و سیتی نیز دوشنبه شب میزبان لستر خواهد بود. در هفته پایانی، لیورپول میزبان وولوز است و سیتی باید به خانه برایتون برود.

تفاضل گل سیتی 4 گل بهتر از لیورپول است و این تیم همچنین شش گل بیشتر از لیورپول به ثمر رسانده اما اگر در پایان همه چیز از امتیاز، تفاضل گل و گل زده برابر شود، یک بازی بین دو تیم، قهرمان را مشخص خواهد کرد.

 

 

1402988

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد این پلی آف احتمالی گفت:« چطور چنین چیزی ممکن است؟ یعنی ما از لحاظ تفاضل گل و گل زده با سیتی برابر خواهیم شد؟ ما باید 5 گل بیشتر از سیتی به ثمر برسانیم؟ اوه، شگفت انگیز است. بازی پلی آف چه زمانی برگزار می شود؟ بعد از فینال جام حذفی یا قبل از آن؟ البته چنین دیداری، قهرمان واقعی لیگ را مشخص خواهد کرد و زمان و مکانش نیز مهم نخواهد بود ولی من فکر نمی کنم این ایده، خیلی موردپسند باشد.»

 

لیورپول تا پیش از شکست سنگین 3-0 از بارسا در لیگ قهرمانان، 10 بازی متوالی خود را پیروز شده بود.

کلوپ ادامه داد:« نمایش ما در هفته های اخیر درخشان بوده است و ما باید به همین مسیر ادامه دهیم. بازیکنان را کاملا با انگیزه دیده ام. وقتی شما در کورس قهرمانی هستید، خستگی معنایی ندارد. ما به شکلی وحشتناک جاه  طلب هستیم و تمام چیزی که نیاز داریم، شکست نیوکاسل است که البته می دانم کار ساده ای نخواهد بود. نتیجه ای که سیتی دوشنبه شب کسب خواهد کرد، دغدغه ما نیست.»

 

تاثیر شکست از بارسا روی بازی با نیوکاسل:« البته که می توانستیم برابر بارسا نتیجه ای بهتر کسب کنیم. مدت زمان زیادی از آن بازی نگذشته و زمان زیادی برای ریکاوری هم نداریم. به بازی با بارسا از دو منظر می توان نگاه کرد. یکی شکل بازی و دیگری نتیجه.

در شکل بازی ما بسیار خوب بودیم ولی نتیجه ی خوبی نگرفتیم. در پرواز بازگشت، بازیکنان را در وضعیت روحی بدی ندیدم و می دانم که 100 درصد توجه شان کاملا به بازی با نیوکاسل است. تنها 20 ساعت برای ریکاوری فرصت داریم و برای پیروزی به زمین حریف خواهیم رفت. این یک بازی کاملا متفاوت است.

می دانم نیوکسل در منطقه ای راحت و به دور از دغدغه بقا حضور دارد ولی رافا بنیتس با تیم خوبی که در اختیار دارد، برابر ما با هدف پیروزی قرار خواهد گرفت؛ پس باید کاملا مراقب باشیم.»

 

دیدگاه‌ها