کد خبر : 1613188 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت نه اما پر از سیوهای عالی در ACL

پایان خوش سیدحسین در سال پراتفاق استقلال

سال پراتفاق در استقلال با نیمکت نشینی و جدل آغاز شد اما با خوشی برای دروازه بان جوان آبی ها در آسیا به پایان رسید.

پایان خوش سیدحسین در سال پراتفاق استقلال

به گزارش "ورزش سه"، از دست دادن دو تورنمنت مهم و بزرگ ملی در جهان و آسیا آن هم تنها به خاطر شرایط ناپایدار در ترکیب استقلال باعث نشد تا سیدحسین حسینی انگیزه های خود را از دست بدهد. شاید اگر هر بازیکن دیگری بود و در یک قدمی چشیدن طعم حضور در جام جهانی همین طور جام ملت های آسیا از آن دور می ماند، دیگر انگیزه ای برای کار کردن نداشت اما سیدحسین بدون توجه به تمام این اتفاقات همچنان با انگیزه کار کرد و سال ناامیدکننده را با پایانی خوش توام ساخت.


مرد کلین شیت های تاریخ فوتبال باشگاهی ایران بعد از این که شفر تصمیم گرفت بعد از دربی 89 تغییراتی در چارچوب دروازه داشته باشد باز هم به مرد اول دروازه استقلال در لیگ برتر همین طور لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد. این اتفاق فرصت خوبی بود تا حسینی باز هم توانایی هایش را به رخ بکشد به خصوص در گروه مرگ ACL 2019 مقابل تیم های تا بیخ دندان مسلح با کلکسیونی از بهترین ماشین های گلزنی دنیا. سیدحسین وقتی از بازی سوم استقلال به مرد اول درون دروازه تبدیل شد خیلی تلاش کرد تا طعم کلین شیت را بچشد اما این اتفاق برای او رخ نداد.


در این بین خبری از کلین شیت نبود اما سیوهای عالی حسینی به خصوص در چند بازی مهم همچون الدحیل در تهران که باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و مورد تمجید قرار بگیرد همین طور بازی پایانی مقابل العین که تشریفاتی اما حیثیتی بود نشان داد که سیدحسین فصل را در اوج و با روحیه بالا به پایان رسانده است، نمایشی که طرفداران را برای داشتن یک دروازه بان سرحال برای فصل آتی امیدوارتر کرده است. در این بین نمایشی که حسینی از خود برای رقم زدن پایانی خوش نشان داد کار را برای سران باشگاه سخت تر کرد چون از دیروز با اتمام قرارداد این بازیکن آنها باید به صورت فشرده مذاکرات برای تمدید قرارداد سیدحسین را آغاز می کردند.


یک فصل پر از اتفاقات غیرقابل پیش بینی بهترین تجربه و درس برای سیدحسین بود تا آن روی سکه در فوتبال حرفه ای را نیز ببیند. حسینی که بسیاری اعتقاد دارند با این توانایی و آمادگی می تواند سال ها دروازه استقلال را از داشتن یک گلر مطمئن بیمه کند چه زیر نظر مربی آلمانی که ادعا می کرد از او یک اولی کان ایرانی می سازد چه زیر نظر فرهاد مجیدی همواره سعی کرد در یک سطح ظاهر شود و حالا با این عملکرد انتظارات را از خود بالا برده است تا کارش برای سال های آتی هم دشوار هم با شیرینی های خاصی توام باشد.

دیدگاه‌ها