کد خبر : 2080329 | 08 آبان 1403 ساعت 00:39 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ در تمرین نساجی: نفس همه گرفته شد!

تمرین روز دوشنبه نساجی وارد فضای متفاوتی شد و همه بازیکنان به دنبال خودنمایی بودند.

جنگ در تمرین نساجی: نفس همه گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که در دیدار اخیرش تلاش زیادی برای کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان انجام داد و در نهایت فقط به یک امتیاز رسید، حالا به طور جدی تمریناتش را دنبال می‌کند تا در مسابقه روز جمعه برابر مس رفسنجان نتیجه بگیرد و ساکت الهامی نیز با انگیزه زیادی شاگردانش را برای تقابل با تیم سابق خود آماده می‌کند.

تمرین روز دوشنبه نساجی در زمین کارگران تهران با گرم کردن زیر مربی بدنساز آغاز شد و پس از آن، ساکت الهامی بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و نکات فنی لازم را عنوان نمود تا بازی درون تیمی را آغاز کنند.

لحظاتی از بازی درون تیمی نساجی گذشته بود که الهامی به شدت از شکل عملکرد شاگردانش ناراضی بود و پس از سوت زدن، با سر و صدای زیاد هشدار جدی به آنها داد تا بهترین نمایش خود را ارائه بدهند و در غیر این صورت جایگاهشان را می‌گیرد.

2102081

پس از آن، تمرین نساجی به شکل کاملا جدی دنبال شد و مسابقه درون تیمی آنها مثل یک بازی رسمی، پر از درگیری، کارهای تاکتیکی، زدن تکل و ... دنبال می‌شد و بازیکنان سه، چهار گل در این بین رد و بدل کردند.

بازیکنانی مثل کوین یامگا، الکساندر مرکل، آرمین سهرابیان، وحید محمدزاده، موسی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، حسین زامهران، امیرمحمد هوشمند و ... در این بازی درون تیمی نمایش خوبی داشتند و عملکردشان جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها