کد خبر : 2080328 | 08 آبان 1403 ساعت 00:37 | 4.1K بازدید | 7 دیدگاه

7 هفته روی نیمکت بودم، 30 درصد می‌خواهم

محرم از مس رفسنجان حقش را می‌خواهد!

محرم نویدکیا از مسئولان مس رفسنجان درخواست کرده تا جایی که کار کرده مبلغ قراردادش را پرداخت کنند.

محرم از مس رفسنجان حقش را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ناگهانی محرم نویدکیا از مس رفسنجان موضوعی است که باعث شده مسئولان این باشگاه با گذشت 15 روز هنوز به طور رسمی از سرمربی خود رونمایی نکنند. نویدکیا بعد از بازی هفته هفتم تیمش به دلیل آنچه مشکلات مالی و سخت افزاری عنوان شد، با استعفای شفاهی تمرینات مس را ترک کرد و دیگر حاضر به برگشتن نشد.

در این شرایط مسئولان مس وقتی از بازگشت نویدکیا ناامید شدند، اقدام به مذاکره با گزینه‌های مختلفی کردند و در نهایت حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه با مسعود شجاعی به توافقات نهایی رسید.

شجاعی با سفر به رفسنجان بازی مس مقابل ملوان را از نزدیک تماشا کرد اما با گذشت سه روز از آن مسابقه هنوز به طور رسمی معارفه نشده است. این مربی جوان در روزهای گذشته در تمرینات مس رفسنجان هم حضور یافته و تیم را تمرین داده اما همچنان به طور رسمی به عنوان سرمربی معرفی نشده است.

دلیلی که باعث شده شجاعی به عنوان سرمربی مس رفسنجان معرفی نشود، موضوع قرارداد محرم نویدکیا است. سرمربی پیشین نارنجی‌پوشان از مسئولان این باشگاه درخواست کرده که مبلغ قراردادش تا جایی که کار کرده را پرداخت کنند اما این موضوع با توجه به ترک ناگهانی تمرینات مس مورد قبول مدیران باشگاه قرار نگرفته است.

2048014

بر اساس پیگیری خبرنگار ما نویدکیا از مسئولان مس خواهان آن شده که 30 درصد از مبلغ قراردادش را بپردازند و او قرارداد خود را به طور توافقی فسخ کند تا نارنچی پوشان نیز بتوانند قرارداد شجاعی را به ثبت برسانند. این درخواست اما در شرایطی که نویدکیا تا پایان هفته هفتم کار کرده، منطقی به نظر می‌رسد اما مورد قبول مدیران باشگاه مس قرار نگرفته است.

در چنین شرایطی اختلاف پیش آمده میان مدیریت مس و نویدکیا باعث شده تا او همچنان قراردادش فسخ نشود و مدیران باشگاه مس هم اقدامی برای فسخ یک طرفه انجام نداده باشند. از این رو قرارداد شجاعی نیز به عنوان سرمربی فسخ نشده و برای برطرف شدن این مسئله باید منتظر روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها