کد خبر : 2080325 | 08 آبان 1403 ساعت 00:32 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

رژیم اشغالگر به دنبال محرومیت مادام العمر

حمایت شجاعانه بازیکن دانمارکی از مظلومان فلسطین

بازیکن دانمارکی تیم میتیلند شجاعتی مثال زدنی مقابل مکابی تل آویو از خود به نمایش گذاشته است.

حمایت شجاعانه بازیکن دانمارکی از مظلومان فلسطین

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم مسابقات لیگ اروپا بود که اتفاقی جنجالی باعث شد دیدار دو تیم میتیلند و مکابی با حواشی بسیار زیادی همراه شود و پس از گذشت ۳ هفته، کمیته انضباطی یوفا آغاز تحقیقات خود را برای اعلام حکم پیرو اتفاق دیدار این دو این تیم را آغاز کند. اگر چه ابتدا اعلام شده بود که یوفا قصد دارد این بازیکن را ۵ جلسه محروم کند اما تصمیم گرفتند زوایای دیگر این پرونده را نیز بررسی کنند تا شاید حکمی دیگر صادر کنند.

آرال سیمسیر وینگر ۲۲ ساله دانمارکی‌ در جریان بازی تیمش رفتارهایی قابل توجه از خود به اجرا گذاشت و در آغاز بازی و همچنین در بین دو نیمه با فریاد «زنده باد فلسطین آزاد» باعث ایجاد درگیری شده بود و بازیکنان دو تیم به این واسطه شرایط عجیبی داشتند و البته پس از اینکه مقداری درگیری سیمسیر با بازیکنان این تیم از رژیم اشغالگر قدس بالا گرفت، بلافاصله این بازیکن جوان تعویض شد.

2102089

او همچنین در جریان بازی به ادعای بازیکنان مکابی به صورت عمدی و غیر عمدی، چندین مرتبه با آرنج خود به بازیکنان این تیم ضربه زده و او در طول مسابقه آرزوی مرگ آنها را داشته و به همین دلیل یوفا تحقیقات انضباطی را علیه این بازیکن دانمارکی آغاز کرده است و البته سران رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند این پرونده را می‌خواهند از دادگاه‌هایی بزرگ‌تر پیگیری کنند تا او را به صورت مادام العمر از فوتبال بازی کردن محروم کنند!