کد خبر : 2080324 | 08 آبان 1403 ساعت 00:26 | 7.9K بازدید | 25 دیدگاه

دیبو مارتینز برنده جایزه یاشین شد

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، به عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و جایزه یاشین را دریافت کرد.

دیبو مارتینز برنده جایزه یاشین شد

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز،‌ دروازه‌بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین‌دروازه‌بان سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و جایزه یاشین را دریافت کرد.

مارتینز ۳۲ ساله در سالی که گذشت موفق به کسب دومین قهرمانی مهم خود با آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا شد و در دروازه استون ویلا نیز نمایش‌های درخشانی داشت.

پس از دیبو، اونای سیمون، آندری لونین، جیانلویجی دوناروما، مایک مانیان، یان زومر، گیورگی مامارداشویلی، دیوگو کاستا، رونون ویلیامز و گریگور کوبل در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند‌.

گفتنی است مارتینز سال گذشته نیز برنده این جایزه شده بود و به اولین‌دروازه‌بان تاریخ تبدیل شد که دو سال متوالی برنده جایزه یاشین می‌شود.

2102065
2102064

مارتینز بعد از اعلام نامش از سوی مجری برنامه روی صحنه آمد و گفت: "همیشه آرزو داشتم برای تیم ملی بازی کنم. از همان زمان که سن کمی داشتم. اینکه دو سال متوالی برنده این جایزه شدم برای من واقعا فوق‌العاده بود و از خانواده و هم‌تیمی‌ها و هواداران تشکر می‌کنم. اگرچه که من خودم را به تنهایی بهترین‌دروازه‌بان حال حاضر دنیا نمی‌دانم."

دیدگاه‌ها