کد خبر : 2080322 | 08 آبان 1403 ساعت 00:16 | 41.4K بازدید | 30 دیدگاه

تونی کروس از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴

خداحافظی مرد زیبای فوتبال جهان بدون توپ طلا

تونی کروس پس از ده سال باز هم به عنوان نفر نهم لیست برترین‌های توپ طلا رسید.

خداحافظی مرد زیبای فوتبال جهان بدون توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، آخرین سکانسی که از تونی کروس در مستطیل سبز تماشا کردیم، نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا و لحظه‌ای بود که برای تیم ملی آلمان به میدان رفته بود و پس از آن، فصل جدید را به هر ترتیب دوست‌داران فوتبال بدون حضور مهندس آلمانی در رئال مادرید آغاز کردند تا این آغاز یک دلتنگی باشد.
با این حال دوست‌داران فوتبال انتظار داشتند تونی کروس در مراسم برترین‌های سال ۲۰۲۴ که توسط فرانس فوتبال برگزار می‌شود با توجه به دستاوردهای فردی و تیمی سال قبل با رئال مادرید و آلمان بتواند جایگاه نزدیکی به توپ طلا داشته باشد و حتی او را مدتی از مدعیان کسب این عنوان، معرفی می‌کردند اما به هر ترتیب با برگزاری مراسم امشب، کروس در آخرین سال فوتبالی‌اش به رتبه نهم لیست توپ طلا رسید.

2102053

او در سال‌های ۲۰۲۳، ۲۰۲۲، ۲۰۲۱، ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ نامش در بین ۳۰ بازیکن برتر قرار نگرفته بود و همچنین در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ بود که به عنوان نفر هفدهم این لیست معرفی شد. البته در سال ۲۰۱۵ توانست به رتبه بیست و یکم برسد و همچنین در سال ۲۰۱۴ که با تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و رئال مادرید سالی با شکوه را پشت سر گذاشته بود، نفر نهم سال معرفی شد.

دیدگاه‌ها