کد خبر : 2080306 | 07 آبان 1403 ساعت 23:23 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

توقف حریف استقلال و پرسپولیس در دقیقه 94

الشرطه در دیداری از هفته پنجم لیگ ستارگان عراق برابر القاسم متوقف شد.

توقف حریف استقلال و پرسپولیس در دقیقه 94

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ ستارگان عراق، تیم فوتبال الشرطه میزبان القاسم بود و در شرایطی که با نتیجه دو بر یک از این تیم پیش بود، در نهایت با گلی که الحارث حاتم در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند، پیروزی را از دست داد.

الشرطه در شرایطی پای به این دیدار گذاشت که صدر جدول را در اختیار داشت و از چهار بازی قبلی، 10 امتیاز کسب کرده بود. با این حال، این القاسم بود که توسط بهترین گلزن خود در این فصل یعنی الحارث حاتم به گل نخست بازی دست یافت.

2102002

در نیمه دوم، الشرطه به بازی برگشت و توسط مهند علی و لوکاس سانتوس توانست دو بر یک پیش بیفتد اما در دقیقه 94 باز هم الحارث حاتم توانست برای القاسم گلزنی کند تا این بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

با این تساوی، الشرطه یازده امتیازی شد و همچنان به صورت موقت در صدر قرار دارد هر چند که احتمال دارد در صورت پیروزی تیم‌های نفط میسان و زاخو، تا رتبه سوم سقوط کند.

الشرطه یکی از حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا است. این تیم باید دوازدهم آذر با سرخپوشان و پانزدهم بهمن با آبی‌های پایتخت روبرو شود. نمایندگان ایران در این دو دیدار میزبان هستند و هنوز مشخص نیست که این دو دیدار در تهران برگزار می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها