کد خبر : 2080293 | 07 آبان 1403 ساعت 22:35 | 36.5K بازدید | 85 دیدگاه

اقدام بامزه و منحصر به فرد مدافع استقلال؛

رامین و تلاش برای به رخ کشیدن توپ طلا!

رامین رضاییان با تغییر پروفایل اینستاگرام، داشتن توپ طلا با ورژن ایرانی را به مخاطبین یادآوری کرد.

رامین و تلاش برای به رخ کشیدن توپ طلا!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که از دقایقی دیگر مراسم توپ طلا، به عنوان یکی از معتبرترین مراسم‌های تجلیل از برترین‌های فوتبال جهان برگزار خواهد شد؛ مدافع راست استقلال واکنش جالب توجهی به برگزاری این مراسم و تلاش برتری‌های جهان برای کسب توپ طلا داشت!

در حالی که در روزهای اخیر شایعه تعلق توپ طلا ۲۰۲۴ به وینیسیوس جونیور به گوش می‌رسید و امروز مشخص شد وینی این جایزه را دریافت نخواهد کرد تا بحث پیرامون این مراسم شدت بگیرد؛ رامین رضاییان در اقدامی جالب و مختص به خودش، با تغییر عکس پروفایلش به توپ طلایی که پیش از آغاز لیگ بیست و چهارم دریافت کرده بود، نسبت به اتفاقات اخیر و مراسم امشب واکنش نشان داد.

2101973

پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، فدراسیون فوتبال با تلاش برای برگزاری مراسمی شبیه توپ طلا که متولی آن فرانس فوتبال است؛ از برترین‌های فوتبال ایران تجلیل کرد. در این مراسم از رامین رضاییان، مدافع راست فعلی استقلال که البته در لیگ شماره بیست و سه، پیراهن سپاهان را به تن می‌کرد؛ به عنوان برترین بازیکن فصل فوتبال ایران تجلیل شد و در واقع توپ طلای ایرانی به رضاییان تعلق گرفت.

او حالا با تغییر پروفایل خود به عکسی از شب برگزاری آن مراسم با در دست داشتن توپ طلا به نوعی واکنشی به مراسم امشب فرانس فوتبال داشته. از آن اکت‌هایی که انگار فقط از خود او می‌بینیم و کمتر کسی به شیوه او در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها