کد خبر : 2080284 | 07 آبان 1403 ساعت 21:34 | 16.4K بازدید | 20 دیدگاه

آموریم: در مورد منچستریونایتد از من سوال نپرسید!

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، از پاسخ دادن درمورد احتمال پذیرفتن هدایت منچستریونایتد طفره رفت و مدعی شد تمام تمرکزش روی تیم کنونی‌اش است.

آموریم: در مورد منچستریونایتد از من سوال نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو سال فعالیت نه چندان موفق روی نیمکت منچستریونایتد، اریک تن هاخ با شکست مقابل وستهم در هفته نهم لیگ برتر، رسما از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد.

بلافاصله بعد از جدایی تن هاخ، شایعات زیادی درمورد گزینه‌های جانشینی او در منچستریونایتد مطرح شده و جالب آنکه چند نفر از این گزینه‌ها، همین امروز با مصاحبه رسمی درمورد پیشنهاد یونایتد صحبت کردند.

در همین راستا، روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون که از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی تن هاخ نام برده می‌شود، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در جام حذفی پرتغال به این شایعات پاسخ داد و گفت: "انتظار سوال در مورد منچستریونایتد را داشتم و بدیهی است که درمورد آن صحبت نمی‌کنم.

چرا که در این صورت باید همیشه در مورد آینده حرف بزنم و این خوب نیست و ارزشش را ندارد. در حال حاضر، تنها به این افتخار می‌کنم که سرمربی اسپورتینگ هستم.

2014684

در مورد علاقه مدیران یونایتد به خودم چیزی نمی‌دانم و اطلاع خاصی ندارم. راجع به رقم فسخ قرارداد من اگر می‌خواهید بدانید باید بگویم این به نظر مدیر بستگی ندارد و من تصمیم گیرنده نیستم. بازهم تاکید دارم که در مورد آینده صحبت نمی‌کنم."

او همچنین درمورد درخشش جیووانی کوئندا در ترکیب اسپورتینگ افزود: "او خیلی جوان است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت او باقی مانده است‌. درخشش او در اسپورتینگ تازه آغاز شده و قطعا عملکرد او در این فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد."

دیدگاه‌ها