کد خبر : 2080265 | 07 آبان 1403 ساعت 20:24 | 21.3K بازدید | 12 دیدگاه

فرانک در واکنش به سرمربیگری یونایتد: فعلا فقط برنتفورد!

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، که از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی اریک تن هاخ نام برده می‌شود، مدعی شد از کار کردن در برنتفورد خوشحال است و فعلا به جدایی فکر نمی‌کند.

فرانک در واکنش به سرمربیگری یونایتد: فعلا فقط برنتفورد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام اریک تن‌ هاخ هلندی بعد از دو سال حضور روی نیمکت منچستریونایتد از هدایت این تیم برکنار شد و حالا شایعات درخصوص انتخاب جانشین او در انگلیس به اوج خود رسیده است.

یکی‌ از جدیدترین گزینه‌های جانشینی تن‌ هاخ، توماس فرانک دانمارکی، سرمربی کنونی برنتفورد است. کسی که اکنون برای ششمین فصل متوالی هدایت زنبورهای انگلیس را برعهده دارد و تا اینجای فصل با کسب سیزده امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

با این حال اما سرمربی ۵۱ ساله برنتفورد در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل شفیلد ونزدی در جام اتحادیه، احتمال حضور در منچستریونایتد در مقطع کنونی را رد و در پاسخ به احتمال دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد گفت: "این یک سوال خیلی ظریف است. در حال حاضر من مسئولیت بزرگی در قبال برنتفورد دارم، هواداران، مالک، بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی دارم. بنابراین تمام تمرکزم معطوف به موفقیت این تیم است.

من قبلا بارها گفته‌ام که از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. برنتفورد از نظر من یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد اما از حضور در برنتفورد کاملا راضی هستم."

1937228

بعد از این صحبت‌ها، از فرانک پرسیده شد که آیا پس از شش سال حضور در برنتفورد، حق این را دارد که به جدایی و پیوستن به باشگاه دیگری فکر کند که او پاسخ داد: "برای من سخت است که در مورد این موضوع صحبت کنم. این یک موقعیت فرضی است. من همیشه سعی دارم شفاف سخن بگویم. بار دیگر تکرار می‌کنم که از حضور در برنتفورد خوشحالم و می‌توانم خودم را سال‌های سال در این تیم تصور کنم.

البته که همانطور که گفتم، کسی از آینده خبر ندارد. شاید اگر پیشنهادی باشد به آن فکر کنم. قطعا می‌توانم خودم را در تیم‌های دیگری ببینم اما فعلا از حضور در برنتفورد رضایت کامل دارم. درمورد منچستریونایتد نیز باید بگویم که آنها تیم بزرگی هستند و قطعا هر مربی آرزوی کار کردن در اولدترافورد را خواهد داشت."

دیدگاه‌ها