کد خبر : 2080247 | 07 آبان 1403 ساعت 18:34 | 24.3K بازدید | 16 دیدگاه

پنج مهار تماشایی فوتبال ایران در شروع پاییز؛

از کنده‌ای به نام حسینی تا مهار یک دست در لیگ یک!

با زیر نظر گرفتن ده‌ها مسابقه لیگ‌های زنان و مردان، این پنج مهار به عنوان برترین سیوهای ماه مهر فوتبال ایران انتخاب شدند و حالا در نظرسنجی مردمی قرار گرفتند.

از کنده‌ای به نام حسینی تا مهار یک دست در لیگ یک!

به گزارش ''ورزش سه''، دومین ماه از انتخاب برترین‌های فوتبال ایران با در نظر گرفتن هفته‌های ششم، هفتم و هشتم لیگ برتر و همچنین هفته ششم تا نهم لیگ آزادگان آغاز شد. ضمن اینکه در این میان مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را زیرنظر داشتیم تا در صورت شایستگی، آن‌ها هم در بخش برترین‌ها سهم داشته باشند. با این اوصاف و بعد از ارزیابی تمام ۲۱ مسابقه لیگ برتر و رقابت‌های لیگ آزادگان و همچنین لحاظ کردن مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر زنان، در بخش سیوهای برتر دروازه‌بانان به پنج مهار برتر رسیدیم. چهار سهم از لیگ برتر با حضور چهره‌های شاخصی مثل سیدحسین حسینی و محمدرضا اخباری و دو نام کمتر شنیده شده مثل محمدامین رضایی و محمدحسین اکبرمنادی سهم لیگ برتری‌ها در بخش برترین سیوهای ماه مهر بودند. حسین شهریاری، دروازه‌بان ۲۶ ساله پیکان هم با مهار یک شوت سهمگین در برابر فجر شهید سپاسی شیراز، تنها نماینده لیگ یکی در برترین مهارهای این ماه بود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت در نظرسنجی مهم بهترین مهار دروازه‌بانان در ماه مهر شرکت کند.

ویدئو: 357090

محمدامین رضایی (شمس‌آذر)

مهار تماشایی تک به تک در مصاف با حامد پاکدل، یکی از زیباترین سیوهای ماه مهر بود که توسط محمدامین رضایی ثبت شد. دروازه‌بان ۲۸ ساله شمس‌آذری‌ها در فصل جاری معمولا نمایش‌های خوبی از خود نشان داده و یک سطح استاندارد را از خود ارائه داده است. او در مصاف با تیم هوادار با مهار ضربه حامد پاکدل مانع شکست تیمش شد و یک امتیاز را در حساب قزوینی‌ها نگه داشت.

2091973

محمدحسین اکبر منادی (هوادار)

دروازه‌بان ۲۹ ساله هوادار که در هفته‌های اخیر جایگزین آرشا شکوری در دروازه این تیم شده است؛ نمایش‌های قابل قبولی از خود نشان داده اما اوج درخشش این بازیکن در مصاف با گل‌گهر و تقابل با احمدرضا زنده‌روح رقم خورد. جایی که اکبرمنادی شوت سهمگین و دیدنی احمدرضا را که از فاصله ۳۵ متری به سمت دروازه او شلیک شده بود، به زیبایی دفع کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش در این مسابقه شد تا یک کلین‌شیت به نام خودش ثبت کرده باشد.

2078233

محمدرضا اخباری (گل گهر)

تقابل هوادار و گل‌گهر در هفته ششم که با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ روز درخشان دو دروازه‌بان بود. بعد از سیو زیبای اکبرمنادی برای هوادار، محمدرضا اخباری که با پنج کلین‌شیت بهترین رکورد را در لیگ بیست و چهارم دارد، در مصاف با مهاجم تیم هوادار در محوطه شش قدم موفق به سیو تماشایی شد تا یک کلین‌‌شیت دیگر در کارنامه این فصل خود ثبت کند.

2100237

حسین شهریاری (پیکان تهران)

بدون تردید مهار شلیک چهل متری بازیکن فجر توسط حسین شهریاری آن هم با دست مخالف، یکی از زیباترین سیوهای این فصل فوتبال ایران است. این مهار به اندازه‌ای تماشایی بود که با وجود رقم خوردن در لیگ دسته اول باز هم از نگاه‌ها دور نماند و در جمع پنج مهار برتر ماه مهر قرار گرفت.

1757646

سیدحسین حسینی (استقلال تهران)

اگرچه به نظر می‌رسد دروازه‌بان استقلال در فصل جاری روزهای درخشانی را سپری نمی‌کند اما کماکان تک واکنش‌های او در مواقع حساس باعث نجات تیمش شده است. حسینی در مصاف تک به تک با حسین مهربان با تیزهوشی از دروازه تیمش بیرون آمد و بدون خطا موفق به بیرون کشیدن توپ از زیر پاهای مهاجم هوادار شد تا بار دیگر نشان دهد تجربه بالای او ناجی تیمش در لحظات حساس است.

2099624

دیدگاه‌ها