کد خبر : 2080231 | 07 آبان 1403 ساعت 17:08 | 26.8K بازدید | 16 دیدگاه

بدشانسی حسینی مقابل آبی‌ها؛

مدافع پرسپولیسی از استقلال گل می‌خواست!(عکس)

مدافع خیبر خرم‌آباد نزدیک بود دروازه استقلال را در دقایق ابتدایی و قبل از گل اول تیمش باز کند.

مدافع پرسپولیسی از استقلال گل می‌خواست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه خیبر خرم‌آباد در دقیقه 10 دروازه استقلال را از روی کرنر سمت راست زمین و به شکل مستقیم باز کرد، اما چهار دقیقه قبل از آن هم نزدیک بود دوباره با سانتر از کرنر و ضربه سر سید محمداحسان حسینی باز کند که این اتفاق نیفتاد.

احسان حسینی که در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی از نساجی مازندران به خیبر خرم‌آباد اضافه شد، در دو مسابقه متوالی مقابل گل‌گهر و چادرملو در ترکیب قرار گرفت و عملکرد موثری در خط دفاعی داشت تا برابر استقلال هم از ابتدا به زمین برود ولی آسیب دیدگی بدموقع از ناحیه شانه دست کاری کرد تا نتواند به نمایش خوب خود ادامه بدهد.

این مدافع پیشین پرسپولیس که سال گذشته گل افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا را در لباس نساجی به ثمر رساند، نزدیک بود نخستین گل خود برای خیبر خرم‌آباد را هم برابر استقلال تهران بزند ولی ضربه سر او در دقیقه 6 با فاصله کم از دروازه آبی‌ها رد شد.

2101826

احسان حسینی در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر دنبال می‌شد و دروازه تیمش باز نشده بود، پس از پنج عملکرد دفاعی موثر در دقیقه 35 به دلیل احساس درد شدید از ناحیه شانه دست از زمین بیرون رفت ولی امیدوار است به مسابقه آینده تیمش برابر شمس‌آذر قزوین برسد.

دیدگاه‌ها