کد خبر : 2080230 | 07 آبان 1403 ساعت 16:54 | 26.8K بازدید | 54 دیدگاه

بالاتر از وحید امیری، در همه جای زمین! (عکس)

مهدی شیری روز گذشته برای اولین بار در پست هافبک مرکزی به میدان رفت.

بالاتر از وحید امیری، در همه جای زمین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی موفق شد آلومینیوم اراک را شکست دهد که در این بازی ایگور پوستونسکی، هافبک کروات این تیم به دلیل اخراج در بازی قبلی برابر فولاد، امکان حضور در ترکیب تیمش را نداشت و مهدی حسینی هم به‌خاطر مصدومیت از ارنج تیمش بیرون بود.

در این شرایط، دراگان اسکوچیچ که پویا پورعلی را روی نیمکت داشت، دست به ابتکار جدیدی زد و مهدی شیری را در پست هافبک مرکزی و دفاعی کنار ریکاردو آلوز قرار داد. شیری که به عنوان مدافع راست شناخته می‌شود، در پست جدید خود دائم با ریکی جای خود را تغییر می‌داد و نمایش بسیار خوبی را هم از خود نشان داد.

2101824

نکته جالب اینکه شیری در این فصل به عنوان مدافع چپ و هافبک راست و چپ هم بازی کرده تا پس از حضور در پست وینگر راست در دوران پاکو خمس، حالا تبدیل به آچار فرانسه دراگان اسکوچیچ شود و نقش خود را هم به بهترین شکل ممکن ایفا کرده باشد.

شیری که در دوران سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی هم اغلب جزئی از بازیکنان دعوت شده او به تیم ملی بود، با توجه به علاقه و اعتماد این سرمربی، بازی در پست‌های مختلف را تجربه کرده و توانسته خود را به عنوان بازیکن موثر نشان دهد.

شیری در این بازی با حضور دائمی در مرکز میدان به بازیسازی تیمش هم کمک می‌کرد و همچنین باتوجه به مشخصات تدافعی خود، جلوی حملات حریف را می‌گرفت و پاسخ اعتماد اسکوچیچ را به خوبی داد.

دیدگاه‌ها