کد خبر : 2080227 | 07 آبان 1403 ساعت 16:51 | 18.6K بازدید | 23 دیدگاه

ستایش ایبرل از موسیالا

او را تبدیل به نماد جهانی بایرن می‌کنیم!

مکس ایبرل از جمال موسیالا پس از نمایش فوق‌العاده‌اش برابر بوخوم تمجید کرد و گفت، او در دریبل زدن شهرت استثنایی دارد و باید نماد بایرن شود.

او را تبدیل به نماد جهانی بایرن می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا پس از اینکه مشکلاتش در ناحیه لگن مانع از حضورش در ترکیب ثابت بایرن در مونتجوییک شد، جایی که بایرن دومین شکست متوالی‌اش را در لیگ قهرمانان با نتیجه ۴-۱ مقابل بارسلونا تجربه کرد، به ترکیب مونیخی‌ها بازگشت.

او با نمایشی خیره‌کننده که شامل یک گل و یک پاس گل در پیروزی ۵-۰ بایرن مقابل بوخوم بود، بازگشت. حرکت او در گل سوم هری کین قابل توجه بود؛ جایی که او پس از عبور از ارهان ماسوویچ، کین را در موقعیت گل قرار داد.

2101818

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مصاحبه‌ای با اسکای آلمان گفت: «او شهرت استثنایی در دریبل زدن دارد. بازیکنی مانند او باعث می‌شود دیگران بهتر کار کنند.»

ایبرل افزود: «اینکه او یک فوتبالیست فوق‌العاده است، دلیل دیگری است که ما می‌خواهیم قراردادش را تمدید کنیم و به نوعی او را به چهره جدید بایرن تبدیل کنیم.»

موسیالا با ۱۷۳ بازی برای بایرن و تنها ۲۱ سال سن (۴۷ گل زده و ۳۵ پاس گل) دو سال دیگر قرارداد دارد که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و ارزش او ۱۳۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

2101819

خوش‌بینی درباره تمدید قرارداد

تمدید قرارداد او به موضوعی مهم در بایرن مونیخ تبدیل شده است. رئیس باشگاه آلمانی، هربرت هاینر، اخیراً گفت: «او بازیکنی است که هر ۱۰۰ سال یک بار ظاهر می‌شود و البته هدف اصلی ما این است که او به مدت طولانی در بایرن بماند.»

در آلمان پیش‌بینی می‌شود موسیالا تا سال ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ قراردادش را تمدید کند و حقوق سالانه‌ای بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو ناخالص دریافت کند.

2101820

دیدگاه‌ها