کد خبر : 2080221 | 07 آبان 1403 ساعت 16:19 | 22.8K بازدید | 35 دیدگاه

دوباره به تیمشان افتخار کردند

بازگشت غرور به مسی و ستاره‌های سابق بارسا

لیونل مسی آندرس اینیستا، جرارد پیکه، آلبا، سرخی روبرتو، لوئیس سوارز و گوندوگان و بسیاری دیگر، پیروزی پرگل بارسا برابر رئال را تبریک گفتند.

بازگشت غرور به مسی و ستاره‌های سابق بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بزرگ بارسلونا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازتاب زیادی داشت و هنوز هم دو روز بعد از آن، این بازتاب ادامه دارد. این پیروزی فراتر از نتایج ورزشی است: بارسا در صدر جدول قرار گرفته و با شش امتیاز فاصله از تیم آنچلوتی پیشتاز است. این پیروزی باعث شد هواداران بارسا در هر سنی و در هر شرایطی احساس غرور کنند و به بازی و نتیجه پر گل تیم خود ببالند. در بین کسانی که رضایت خود را از این نتیجه تاریخی ابراز کردند، نام‌های بسیار مشهوری وجود دارد.

بسیاری از بازیکنان سابق در ساعات اخیر با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به این پیروزی تاریخی اشاره کرده‌اند. یکی از کسانی که بیشترین توجه را جلب کرد، لیونل مسی بود که بار دیگر عشق خود به بارسا را نشان داد. او زیر یکی از پست‌های باشگاه بارسلونا نوشت: "چه پیروزی زیبایی!" و این پست او موجی از کامنت‌های مثبت را به دنبال داشت.

2101801

همچون مسی، چند بازیکن سابق دیگر نیز پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. از جمله این افراد می‌توان به لوئیس سوارز و آندرس اینیستا اشاره کرد.

اما آنها تنها کسانی نبودند که به‌طور علنی خوشحالی خود را از موفقیت تیم هانسی فلیک در ال‌کلاسیکو ابراز کردند. جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، آرتور ویدال، ایلکای گوندوگان و ژوائو کاسلو نیز نظرات و تصاویری به اشتراک گذاشتند.

در این بین پست آرتورو ویدال جنجالی‌تر بود. او در تیک تاک با انتشار یک ویدیو با یک آهنگ خاص چهار گل خورده رئال را یادآوری کرد.

2101802

دیدگاه‌ها