کد خبر : 2080219 | 07 آبان 1403 ساعت 16:06 | 16.4K بازدید | 19 دیدگاه

نفوذ بی‌نتیجه ذوب از راست؛

روش گلزنی به استقلال را رزاق‌پور بست! (عکس)

مدافع چپ گل‌ گهر نگذاشت ذوب‌ آهن مثل بازی با استقلال از آن سمت به گل برسد.

روش گلزنی به استقلال را رزاق‌پور بست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌ آهن یک هفته پس از پیروزی سه گله مقابل استقلال، به دنبال نفوذ به بهترین خط دفاعی لیگ و باز کردن دروازه گل‌ گهر بود ولی حملات آنها که بیشتر هم از سمت راست زمین و چپ سیرجانی‌ها شکل می‌رفت، به سد سیدابوالفضل رزاق‌پور خورد و این بازیکن نگذاشت سبزپوشان به نتیجه برسند.

ابوالفضل رزاق‌پور که فصل گذشته یک گل مقابل سپاهان به ثمر رساند و با 6 پاس گل بهترین پاسور گل‌ گهر بود، در فصل جدید آزادی عمل کمتری دارد و مهدی تارتار بیشتر او را در سمت چپ خط دفاعی نگه می‌دارد تا دفاع منسجم‌تری داشته باشند که این روش بازهم جواب داد و نگذاشت ذوبی‌ها به گل دست پیدا کنند.

2101799

این مدافع چپ 27 ساله که مهره ثابت گل‌ گهر در تمام مسابقات این فصل بوده، در دیدار مقابل ذوب‌ آهن اجازه نداد تا بازیکنان حریف حتی یک نفوذ جدی از سمت او داشته باشند و تمام حملات آنها را خنثی کرد و نقش موثری در بسته ماندن دروازه تیمش داشت.

ذوب‌ آهن در دیدار مقابل استقلال دو گل از سه گل خود را با طراحی حملات از سمت چپ زمین انجام داد، اما در دیدار با گل‌ گهر عملکرد موثر رزاق‌پور در جناح چپ خط دفاعی کاری کرد تا سبزپوشان در ایجاد حمله و گلزنی از آن سمت موفق ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها