کد خبر : 2080218 | 07 آبان 1403 ساعت 16:04 | 11.8K بازدید | 13 دیدگاه

درخواست هواداران:

پوستکوگلو بدترین است، اخراجش کنید!

هواداران تاتنهام می‌خواهند آنگه پوستکوگلو پس از شکست 1-0 مقابل کریستال پالاس از سمتش اخراج شود.

پوستکوگلو بدترین است، اخراجش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تاتنهام آنگه پوستکوگلو را بدترین مربی‌ای که تا به حال داشته‌اند، می‌دانند و می‌خواهند این مربی استرالیایی به دنبال باخت مقابل کریستال پالاس از سمتش برکنار شود.

شکست 1-0 مقابل کریستال پالاس، چهارمین باخت این تیم در 9 بازی فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود. پس از شکست، شاگردان پوستکوگلو در حال حاضر خود را در رده هشتم لیگ می‌بینند و با منچسترسیتی صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارند.

این نتیجه موجب واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران تاتنهام در شبکه‌های اجتماعی شد که خواهان برکناری فوری پوستکوگلو هستند.

2101797

یکی از طرفداران تاتنهام نوشت: "من بارها و بارها حرفم را تکرار می‌کنم تا زمانی که پاسخ واقعی را دریافت کنم. چرا آنگه از طرفداران ما حمایت زیادی دریافت می‌کند در حالی که او بدترین سرمربی ما در 15 سال گذشته است؟ مطلقاً معنی ندارد."

یکی دیگر از هواداران نوشت: "پوستکوگلو یکی از مربیانی است که بیش از حد به او بها داده‌اند. مالک باشگاه ما احمق است که آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو را اخراج کرد."

یکی دیگر از طرفداران خواستار اخراج مربی استرالیایی شد و نوشت: "او بر اساس خیلی چیزها، از جمله این شکست اخیر، شایسته اخراج است. تنها نکته مثبت بازی با کریستال پالاس این است که ما یک بازی دیگر به ندیدن پوستکوگلو برای همیشه نزدیک‌تر شده‌ایم."

دیدگاه‌ها