کد خبر : 2080216 | 07 آبان 1403 ساعت 15:50 | 13.8K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین فرصت بالوتلی: فقط 45 روز وقت دارد!

ماریو بالوتلی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، قرار است آخرین فرصت طلایی دوران حرفه‌ای خود را در جنوا امتحان کند.

آخرین فرصت بالوتلی: فقط 45 روز وقت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، دوران حرفه‌ای ماریو بالوتلی تمام نشده است. پس از لومزان، اینتر، منچسترسیتی، میلان، لیورپول، نیس، مارسی، برشا، مونزا، آدانا دمیر اسپور و سیون، مهاجم ایتالیایی با 34 سال سن، آخرین فرصت را برای نشان دادن استعدادهای خود به دست آورده است.

او قول داده که کاملا آماده است و جنوا می‌خواهد به او اعتماد به نفس بدهد. این مهاجم به عنوان بازیکن آزاد به تیم ایتالیایی ملحق می‌شود و امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت که به نوعی سعی کرده‌اند روی این بازیکن ریسک کنند. جنوا در تابستان امسال رتگی را فروخت و اکنون ویتینیا، مسیاس و اکوبان را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

2101790

فرمول این انتقال جای کمی برای اشتباه سوپرماریو باقی می‌گذارد، چون باشگاه حق فسخ قرارداد را در ژانویه، زمانی که بازیکنان مصدوم بازمی‌گردند، محفوظ می‌دارد.

اکنون همه چیز به بالوتلی بستگی دارد که تا یک ماه و نیم دیگر طوری عمل کند که تا پایان ماه ژوئن در جنوا بماند. او قرار است 500 هزار یورو از باشگاه ایتالیایی دریافت کند.

واضح است که برای بالوتلی که فصل گذشته طی 16 بازی 7 گل در ترکیه به ثمر رساند، پول چندان مهم نیست. او در دوران حرفه‌ای خود هرگز نتوانست آنطور که باید استعدادهای خود را نشان دهد و اکنون یک فرصت خوب به دست آورده است.

او با آلبرتو جیلاردینو کار خواهد کرد که آماده است از او حمایت لازم را انجام دهد: "ماریو بازیکنی است که ما به آن نیاز داریم. من او را می‌شناسم و سابقه‌اش گویای همه چیز است. او انگیزه و آتشی در درون دارد که برای عملکرد خوب لازم است."

دیدگاه‌ها