کد خبر : 2080207 | 07 آبان 1403 ساعت 15:06 | 8.9K بازدید | 22 دیدگاه

تارتار و پرسپولیس، بهترین خط دفاعی لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر این فصل کمترین گل خورده را به خود اختصاص داده‌اند.

تارتار و پرسپولیس، بهترین خط دفاعی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی تیم‌های پرسپولیس و گل‌ گهر در سیرجان به دلیل حضور آسیایی سرخپوشان تعویق شد، این دو تیم به شکلی جالب رکورد کمترین گل خورده را در 7 بازی به خود اختصاص داده‌اند که البته ممکن است در بازی رودررو تحت‌تاثیر خط حمله‌شان قرار بگیرد.

تیم گل‌ گهر سیرجان تنها یک گل خورده دارد و نکته جالب اینکه شاگردان تارتار تنها در هفته اول و از روی پنالتی امید نورافکن در بازی با ملوان دروازه خود را باز شده دیدند و در شش بازی بعدی 540 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشتند و توانستند با این رکورد ویژه و علی‌رغم دو بازی کمتر به نیمه بالای جدول برسند.

پرسپولیس هم تنها در دو هفته ابتدایی و بازی با ذوب‌ آهن و تراکتور گل خورده داشته و در ادامه پنج بازی متوالی بدون گل خورده داشته تا با اتکا به خط دفاعی مستحکم و قدرتمند خود به صدر جدول لیگ برتر ایران برسد و در صورت برد در دیدار معوقه با ملوان و گل‌ گهر، دست نیافتنی خواهد شد.

جالب اینکه بعد از تیم تارتار و گاریدو، شاگردان اسکوچیچ با 5 گل خورده در رتبه سوم بهترین خطوط دفاعی هستند و به نظر می‌رسد رقابت بهترین خط دفاعی بین پرسپولیس و گل‌ گهر باقی خواهد ماند و باید دید که آیا آنها می‌توانند رکورد گل خورده تک رقمی را در این فصل بشکنند یا خیر.

دیدگاه‌ها