کد خبر : 2080205 | 07 آبان 1403 ساعت 14:57 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

آینده برای ماست

چه دربی شگفت‌انگیزی: یوونتوس را به دنیا نشان دادیم

مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، پس از تساوی شگفت‌انگیز ۴-۴ مقابل اینتر به آینده تیمش با دیدی مثبت نگاه می‌کند.

چه دربی شگفت‌انگیزی: یوونتوس را به دنیا نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس یکی از شگفت‌انگیزترین دربی‌های ایتالیا را در روز یکشنبه برگزار کردند و جوزپه مه‌آتزا را با تساوی ۴-۴ ترک کردند.

بانوی پیر در نیمه دوم و با دو گل از کنعان ییلدیز، از دو گل عقب افتاده و شکست به بازی برگشت.

لوکاتلی در مورد این بازی جذاب گفت: «این یک بازی شگفت‌انگیز با احساسات و هیجان قوی بود. ما از روحیه تیمی خود راضی هستیم و باید این مسیر را ادامه دهیمم. اشتباهات را تحلیل خواهیم کرد، اما روحیه تیمی عالی بود.»

2101768

او ادامه داد: «لحظاتی بود که دچار مشکل شدیم. آنها در وضعیت ۴-۲ فرصت‌های خوبی داشتند، اما بین ما روحیه مثبت‌ و تفکر بازگشت وجود داشت. فکر می‌کنم این یک بازی شگفت‌انگیز بود که مردم از تماشای آن لذت بردند. شما می‌توانید در نبردهای فردی پیروز یا بازنده شوید، اما این یک مسابقه عالی و عجیب بود.»

آیا یوونتوس دو امتیاز را از دست داد یا یک امتیاز کسب کرد؟ لوکاتلی پاسخ داد: «ما یک امتیاز گرفتیم. امتیازی خوب در چنین وررشگاهی و مقابل تیمی قوی به دست آوردیم. این بازی‌ها باید به ما اعتماد به نفس بدهند. ما یک تیم جوان هستیم. اینتر یک تیم قوی است اما ما هم قوی هستیم. اینتری‌ها سال‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. آنها از ما باتجربه‌تر و آماده‌تر هستند. ما باید مسیر مشابهی را دنبال کنیم، سخت کار کنیم. فکر کنم به همه نشان دادیم که یوونتوس در حال بازگشت به روزهای خوبش است.»

دیدگاه‌ها