کد خبر : 2080193 | 07 آبان 1403 ساعت 13:40 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

ژوائو نوس توضیح داد

دلیل جشن پیروزی جنجالی پاریسی‌ها در مارسی

لوکلاسیک حتی در خانه مارسی نیز دیداری نزدیک نبود و پی اس جی توانست در یک نیمه پرونده بازی را ببندد و در پایان نیز با همه وجود در زمین برد را جشن گرفتند.

دلیل جشن پیروزی جنجالی پاریسی‌ها در مارسی

به گزارش "ورزش سه"، نبرد مارسی - پی اس جی ساده‌تر از تصورات به سود پاریسی‌ها شد. ژوائو نوس در دقیقه هشت پی اس جی را در ولودروم پیش انداختد و سپس تا دقیقه 40 پاریس به دو گل دیگر نیز رسید. مارسی در همان نیمه نخست 10 نفره شده بود.

ستاره‌های پاریسی در پایان بازی و در زمین به جشن و شادی برابر هواداران متعصب مارسی پرداختند. نوس در مورد این شادی ویژه گفت: «من بسیار خوشحالم، هم برای گلزنی و هم شکل بازی که کاملا برتر بودیم. امشب ما کارها را به درستی انجام دادیم و خواسته‌های مربی در زمین پیاده شد. جشن برد در زمین؟ بی‌احترامی نبود. ما فقط می‌خواستیم به هواداران نشان دهیم که چقدر خوشحالیم و اینکه تمام شخصیت و توان فوتبال خود را نشان دادیم. آنها همیشه 100 درصد حامی ما هستند و شایسته این برد و خوشحالی بودند.»

نوس ادامه داد: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی سریع گل زدیم. آنها هم خیلی سریع ده نفره شدند و در مجموع از ابتدا تا انتها ما تیم بهتری بودیم. ما همیشه می‌خواهیم اینجا برنده شویم چون پیروزی در این ورزشگاه ارزش مضاعفی دارد و به ما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و افسوس که نشد.»

2101743
2101744
2101745

دیدگاه‌ها