کد خبر : 2080179 | 07 آبان 1403 ساعت 12:32 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

باقی مانده از آمار جدال شمس‌آذر و پرسپولیس؛

تیم مهاجری، مثل همیشه شوت‌زن و شجاع!

تیم فوتبال شمس‌آذر گرچه دیدار با پرسپولیس را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد، اما آمارهای جا مانده از این مسابقه قابل توجه است.

تیم مهاجری، مثل همیشه شوت‌زن و شجاع!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری در حالی که مهمان قرمزهای پایتخت در شهر قدس بودند، آمار مالکیت 46درصدی را به نام خود ثبت کردند و این یعنی تقریباً از نظر مالکیت توپ با شاگردان گاریدو برابری کردند. و اینکه در نیمه دوم مسابقه کفه ترازوی این بخش به سمت مهاجری و شاگردانش سنگینی می‌کرد.

قزوینی‌ها اما در آمار تعداد شوت‌های به سمت دروازه عدد 10شوت را ثبت کردند و در مقابل پرسپولیسی‌ها با 6شوت به سمت دروازه به کار خود پایان دادند. آن‌ها بعد از خوردن گل اول عقب ننشستند و سراپا حمله شدند و نتیجه‌اش ثبت 10شوت به سمت دروازه پرسپولیس بود، در حالی که پرسپولیس وقتی با یک گل از حریفش پیش افتاد، از تعداد حملاتش کاست و تنها 6ضربه به سمت دروازه سنگربان قزوین زد.

2101712

نکته جالب دیگر در این آمار در بخش خطاهاست؛ جایی که پرسپولیسی‌ها با 21خطا بازیکنان شمس‌آذر را متوقف کردند و این آمار برای شاگردان مهاجری 11 خطاست که این خطاها منجر به 3کارت زرد برای پرسپولیس و 2کارت زرد برای مهمان مسابقه شده است.

این آمار نشان می‌دهد مهاجری در نظر دارد تفکرات هجومی و میل به گلزنی‌اش را مانند تیم‌های قبلی‌اش در شمس‌آذر هم نهادینه کند و این تفکر را از همین بازی اول در حالی که تنها یک جلسه با قزوینی‌ها تمرین کرده بود، به آن‌ها دیکته کرده است.

با تمام این‌ها شمس‌آذر در نخستین حضور مهاجری روی نیمکتش بازی خوبی ارائه داد اما موفق نشد دست پر زمین بازی را ترک کند و حالا امیدوار است تفکرات مهاجری در بازی هفته بعد مقابل خیبر خرم‌آباد به ثمر بنشیند.

دیدگاه‌ها